Gjest marihan Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Hei Nå er jeg så lei av å barbere leggen minst en gang i uka for å ikke "gro over" har prøvd å vokse og, men syns d gjorde forferdelig vondt og resultatet ble heller ikke bra.. Er det noen som har tips til harfjerning som varer en stund og som ikke gjør vondt? Vil gjerne ha konkrete produkter og hvor man får tak i disse.. På forhånd takk
Gjest Nanne70 Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Hei! Har du prøvd hårfjerningskrem/skum? Veet har ulike typer! Du blir ikke hårfri i flere uker, men i hvertfall lenger enn ved barbering, litt avhengig av hvor kraftig hårvekst du har. Tror det virker best hvis du har ganske få/tynne hår. Ellers kan du prøve noe som heter "Velvet Touch", det er nesten som "sandpapir'" som du sliper hårene vekk med. Se [url="http://www.velvettouch.no/". Var ikke så fornøyd selv, men jeg har ganske kraftige hårstrå, så jeg ble sår i huden. Selv sverger jeg til Brauns SilkEpil X'elle (epilator) - det tar tid og lugger litt, men jeg har glatte bein i en uke! Jeg får heller ikke harde "skjeggstubber" når håret vokser ut, og hårene er faktisk blitt tynnere og færre! Innimellom barberer jeg leggene for å unngå inngrodde hår etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå