Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest marihan
Skrevet

Hei

Nå er jeg så lei av å barbere leggen minst en gang i uka for å ikke "gro over" :fnise: har prøvd å vokse og, men syns d gjorde forferdelig vondt og resultatet ble heller ikke bra..

Er det noen som har tips til harfjerning som varer en stund og som ikke gjør vondt? :)

Vil gjerne ha konkrete produkter og hvor man får tak i disse.. På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Nanne70
Skrevet

Hei!

Har du prøvd hårfjerningskrem/skum? Veet har ulike typer! Du blir ikke hårfri i flere uker, men i hvertfall lenger enn ved barbering, litt avhengig av hvor kraftig hårvekst du har. Tror det virker best hvis du har ganske få/tynne hår. Ellers kan du prøve noe som heter "Velvet Touch", det er nesten som "sandpapir'" som du sliper hårene vekk med. Se [url="http://www.velvettouch.no/". Var ikke så fornøyd selv, men jeg har ganske kraftige hårstrå, så jeg ble sår i huden. Selv sverger jeg til Brauns SilkEpil X'elle (epilator) - det tar tid og lugger litt, men jeg har glatte bein i en uke! Jeg får heller ikke harde "skjeggstubber" når håret vokser ut, og hårene er faktisk blitt tynnere og færre! Innimellom barberer jeg leggene for å unngå inngrodde hår etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...