Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lett for å bli betatt av andre fyrer men det å forelske meg skjer mye sjeldnere..Nå tror jeg desverre jeg er i ferd med å forelske meg..Og jeg gruer meg allerede til å bli avvist nok engang. Jeg hadde lovet meg selv å ikke få følelser for noen da jeg tar dette så tungt. Jeg har vært flink. Holdt meg unna,vært kald,tatt en dag av gangen,levd i nuet,ikke tatt ting så høytidelig og viktigst av alt; om jeg har vært litt betatt av noen så har jeg ikke dyrka det slik at det fikk vokse..Men nå er det tydeligvis i ferd med å skje..

Jeg vet jo ikke 110% sikkert at jeg blir avvist men det pleier å skje. Allikevel så er det et dumt håp inne i meg som gjør at jeg ikke kommer til å klare å holde meg unna.

Joda,jeg kan fortsette å være "kald",leve i nuet og ta en dag av gangen og la det som skal skje få skje av seg sev...men når man plutselig sitter med blussende følelser av forelskelse i kropp og tanker så påvirker det humøret mitt noe enormt merker jeg..

Man burde finne opp en medisin for kjærlighetssorg :sjenert:

Var vel ikke noe spesielt jeg ville med dette innlegget..måtte bare lufte litt tanker..jeg har ikke fortalt noen,ikke engang høyt for meg selv,om disse følelsene som tumler rundt i meg. Nesten skummelt å poste dette for da blir det iallefall virkelig og jeg ønsker bare at følelsene skal ryke og reise.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva som har gått galt de andre gangene? Joda det er nok av drittsekker i verden som virker som bra typer ved første øyekast, men vi velger jo selv hvem vi innleder noe med.

Hvorfor tror du at du blir avvist denne gangen? Husk at om du har med en usikker fyr å gjøre så kan det at du virker litt uinteressert ta fra han motet helt...

Skrevet
Man burde finne opp en medisin for kjærlighetssorg :sjenert:

....den kalles LYKKEPILLER!! :spise:

Skrevet

Mange har blitt avvist noen ganger, er ikke dermed sagt at det alltid vil skje deg. Synes det er litt synd å gi opp å få følelser for noen av den grunn...

Skrevet
Vet du hva som har gått galt de andre gangene? Joda det er nok av drittsekker i verden som virker som bra typer ved første øyekast, men vi velger jo selv hvem vi innleder noe med.

Hvorfor tror du at du blir avvist denne gangen? Husk at om du har med en usikker fyr å gjøre så kan det at du virker litt uinteressert ta fra han motet helt...

Det som har gått galt er at jeg har hatt høye forventninger og "gitt meg henn". Så har den andre parten ikke vært intr. Når jeg sier "gitt meg henn" så mener jeg med måte men følelsen av at man ga en bit av seg selv som den andre parten "ikke fikk bruk for" sitter i meg enda.

Grunnen til at jeg er så å si sikker på å bli avvist er at det skjer jo alltid før eller siden.

Vi har noen felles bekjente og de har kjent han lengre enn meg..de sier han er veldig sjenert og usikker innerst inne. Men jeg føler det de sier ikke gjelder for meg..Er vant med at de som oftest faktisk ikke er intr i meg så hvorfor skal han her være det?

Jeg har tatt på meg en maske denne gangen.spilt kald og gir-faen-holdning. Det funka helt til sist gang han lå over og skulle gå..Da skjedde det et eller annet som gjorde at jeg skjønte jeg er i ferd med å falle for han.

....den kalles LYKKEPILLER!! :spise:

Det som er er at jeg går faktisk på såkalte lykkepiller og har gjort det snart i 2 år så de hjeper ikke mot dette :ler:

Skrevet

hvis du er redd for å bli avvist (skjønner deg godt jeg), så prøv å bli litt bedre kjent med denne karen, forhør deg mer med de som kjenner ham osv. du merker nok fort om han er interessert. hvishan ikke er det, merker du det nok, da tenker du bare at det finnes en bedre som venter på deg. virker han interessert, fortsett å prøv å bli venn med ham, så merker du nok hva for slags han er etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...