Gå til innhold

Drittsekk kjærester ( skyld dere selv jenter)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Andy_*
Skrevet

Ser hele tiden Jenter å damer som klager over at de bare finner drittsekk kjærester. vel skyld dere selv! bruk litt mere tid en å bli med en fremmed hjem for sex første kvelden, allerede der tråkker dere feil. Hadde det vært noe tæl i dere jenter så hadde dere brukt opptil 6 månder før sex kom opp på dagsorden.

bare være sammen og bli kjent.

Og husk en ting Jo penere en gutt er, jo bedre drag har han på damer og det er han klar over. og en gutt med godt dame tekke er ALLTID som en unge i en sjokolade butikk.

så ikke bry dere om at en gutt ikke er så pen eller tynn. Det finnes mange gutter der ute som alderi får sjangs på damer siden damene flokker seg rundt de pene de tøffe de harde guttene.

Hva gjør det om gutten er litt lubben og ikke så pen hvis han er snill, og behanler dere godt?

Et annet råd, de mennene som har barn med 1 eller flere damer som de nesten aldrig ser og flere sprukkne forhold bak seg.. vel det er en grunn til det. hint Drittsekk kjæreste.

Men så lenge tydeligvis liker å bli bedratt og løyet for så har jeg ingen sympati med dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andy, det er leit at du er lubben, lite pen og har lite draget. Mange får seg dame likevel, men bitterhet og nedlatenhet overfor jenter er usexy.

Skrevet

Eller så velger man en lubben fyr fordi man tror denne skal være snillere, og så finner man ut at fyren er AKKURAT like dust som de kjekke guttene.. Slår ikke feil ;)

Gjest Gjest wondergirl
Skrevet

Ja, bitre gutter vil vi i hvertfall ikke ha, lubne eller ikke!

Gjest enda en gjest
Skrevet

jeg må bare komme med en kommentar, men først vil jeg si meg enig med jentene som ikke vil ha en "grinebiter" som trådstarter gir utrykk for, for det samme vil vi gutta også si om grinebiter jenter som sutrer.

når det er sagt så synes jeg at det var veldig sjarmerende og fint å ikke få komme i senga eller på rommet sammen med min kone før brylluppet var unnagjort..

Skrevet

Hmmm.....jeg hadde sex med kjæresten min allerede etter å ha kjent han i to dager. Vi klarte vel ikke la vær :sjenert:

Han har et barn fra før. Han er kjempe kjekk syns jeg og mange av mine venninner og. Ikke er han lubben. Men han er da verdens beste. Vi har vært sammen i 2 år og jeg vet at han er den jeg vil ha. Så jeg kan ikke kjenne igjen det TS skriver!

Skrevet

Dette er en klassisk problemstilling som har vært der siden tidenes morgen. Kvinnfolk har, er og vil bli tiltrukket av "bad guys" Ingen får flere frierbrev enn drapsmenn i fengsel. Menn som sitter i fengsel for å ha drept kona blir objekt for kvinners begjær. Forstå den logikken den som kan. Nei kjære TS, snille, forsiktige og omsorgsfulle gutter har aldrig hatt draget på jenter. Bare svigermor ønsker seg slike!!

Skrevet

Har noe med alder å gjøre også da. Man ser jo etter andre ting i en fyr når man er 20 enn når man er 30, pluss at man gjerne er noen erfaringer rikere.

men smaken er som baken osv. Noen liker bad guys, noen liker bad girls og alle må vi ta skylda selv om det viser seg å ikke være så lurt;)

Skrevet
Dette er en klassisk problemstilling som har vært der siden tidenes morgen. Kvinnfolk har, er og vil bli tiltrukket av "bad guys" Ingen får flere frierbrev enn drapsmenn i fengsel. Menn som sitter i fengsel for å ha drept kona blir objekt for kvinners begjær. Forstå den logikken den som kan. Nei kjære TS, snille, forsiktige og omsorgsfulle gutter har aldrig hatt draget på jenter. Bare svigermor ønsker seg slike!!

Hadde du fått like mye mediaeksponering som f.eks Gamal Hosein, så hadde du kanskje fått oppmerksomhet også. I hvertfall er det mange kjendiser som får mer og mindre sprø damer etter seg, selv om de ikke har drept en sjel.

Skrevet
Et annet råd, de mennene som har barn med 1 eller flere damer som de nesten aldrig ser og flere sprukkne forhold bak seg.. vel det er en grunn til det. hint Drittsekk kjæreste.

Du skal være veldig forsiktig og generalisere. :kaffe:

Jeg har ett barn fra tidligere forhold, forholdet funket ikke for at jeg var drittsekk, det var nok helt andre grunner.

Skrevet (endret)

Liker å bli bedratt å løyet :skravle:

Du har ikke skjønt det tror jeg. Ingen som går inn i et seriøst forhold å tror de skal bli bedratt og løyet for.

Endret av Miracl3
Skrevet
Andy, det er leit at du er lubben, lite pen og har lite draget. Mange får seg dame likevel, men bitterhet og nedlatenhet overfor jenter er usexy.

Enig.

Skrevet

Jeg synes i stor grad at mange jenter legger opp til drittsekk-kjærester selv.

Liker spesielt den klassiske 'Jeg vil ikke ha sex med deg før du sier du elsker meg'. Det er jo som å tigge om å bli såret. :roll: Det er vel også ganske tydelig at mange jenter liker den kjekke erobrertypen, som puler en ny dame hver uke. 'Jeg skal nok klare å temme ham '. :roll: :roll: Eller jenter som blir imponert over overbola slåsskjemper, og som blir helt forskrekket og såret når han mister temperamentet hjemme og slår dem.

Heldigvis finnes det mange intelligente og oppegående jenter som både er pene og søte. Jeg liker dem jeg. :klemmer:

Skrevet
så ikke bry dere om at en gutt ikke er så pen eller tynn. Det finnes mange gutter der ute som alderi får sjangs på damer siden damene flokker seg rundt de pene de tøffe de harde guttene.

Ja, men så fint, da! :tommelsmil: Da antar jeg at du er en person som vet å sette pris på et vakkert indre fremfor et vakkert ytre. Og at det ikke er så farlig om en dame ikke er pen eller tynn, siden du vektlegger helt andre egenskaper.

Skrevet

Da håper jeg sannelig at alle de stygge, snille folkene finner sammen :klemmer:

Skrevet

Jeg synes det er sexy med intelligens, sjarm og humor.

Samspillet må fungere. Damer flest tenner ikke på et pent utseende på samme måten som menn så jeg faller ikke i staver hvis jeg ser en fin biceps. En standard badboy blir i kjedeligste laget for min del siden jeg gjerne vil bli overrasket og imponert, noe som ofte krever mer kreativitet, følsomhet og temperament enn den gjengse drittsekk kan by på.

Et avslappet forhold til det å være uenig er et must.

Siden menn sier så mye rart vurderer jeg dem mest utfra det de faktisk gjør. Det er mye enklere å tolke handlinger enn ord.

Stygg eller pen er ikke alltid det man tror heller ;)

Skrevet

Ser titt og ofte skikkelig kjekke smørsjarmører ute på by'n med tettsittende t-skjorte som viser muskler og et kobbel av siklende jenter rundt seg og jeg synes det er direkte kvalmende.

Hva som er "pent" eller "stygt" er i aller høyeste grad en smakssak. Venninnene mine står ofte og sikler over muskuløse og solbrune Casanova-typer som jeg ikke finner tiltrekkende i det hele tatt, mens jeg selv foretrekker søte, sjarmerende og litt sjenerte typer(litt sånn stereotypisk "nerdete"). Vil heller ha en koselig, snill og jordnær fyr som jeg kan holde en ordentlig samtale med enn en slesk type med tannpastasmil, vannkjemmet sleik/piggsveis og kam og gelétube i baklomma. Er egentlig litt av en "nerd" selv, så en mann som liker å diskutere alt fra filmsitater og filosofi til data og nyheter innenfor videospill hadde vært noe for meg :ler: Kanskje derfor jeg ikke har type?

Forøvrig har personlighet ofte veldig lite med utseende å gjøre(selv om det ofte kan synes å være tilfelle). Gikk for eksempel på date med en fyr for noen år siden og han var riktig så spandabel og romantisk og hele pakken. Han var ganske så kraftig og langt fra definisjonen på tiltrekkende. Dessverre for ham var det ikke kun utseendet han var uheldig med, det stod minst like ille til med personligheten. Det ble ikke noe mer enn et par-tre møter ut av det og da han begynte å bli for innpåsliten sa jeg klart fra at jeg ikke ønsket å treffe ham igjen. Til svar sa han at jeg nok skulle lete lenge for å treffe en så grei og likandes kar som ham, så selvtilliten var det i alle fall ingenting å si på. Poenget her var altså at det man mangler av utseende ikke bestandig blir veid opp for i form av en glitrende personlighet.

Synes det er litt tragisk at det stort sett er de "tjukke og mindre pene" som ikke har kjæreste, men at "det finnes sikkert en for deg der ute også". Er vi mennesker virkelig så til de grader overfladiske??

Gjest Mirina
Skrevet
Liker spesielt den klassiske 'Jeg vil ikke ha sex med deg før du sier du elsker meg'.

Er denne klassisk? Kjenner ingen som har sagt dette til noen, og ei heller har jeg noen kompiser som har hørt dette. Høres ut som noe som kan bli sagt av en ungdomsskoleelev.

Skrevet
Men så lenge tydeligvis liker å bli bedratt og løyet for så har jeg ingen sympati med dere.

Hellan dusselussen du er sint da! :fnise:

Er ikke helt enig med deg by the way. Livet går i faser og mennesker forandrer seg faktisk. Da jeg var 14 likte jeg søte gutter, som 17 åring tok jeg det jeg fikk (forøvrig som mange menn i grisefylla), som 22 åring likte jeg utlendinger,samme om de var svensk eller indisk bare de ikke var norske. Som 24 åring likte jeg drittsekkene i ett års tid fordi jeg selv var ute etter kun sex og som 26 åring falt jeg hodestups in love med en rødhåret, fregnete nydelig, sjarmerende norsk mann, med særkullsbarn og skeive tenner. :ler:

Ingen liker vel løgn og bedrag, men i min "drittsekk-periode" så spillte det ikke så stor rolle da jeg visste at de ikke var ment for noe annet enn sex.

Skrevet
Ingen liker vel løgn og bedrag, men i min "drittsekk-periode" så spillte det ikke så stor rolle da jeg visste at de ikke var ment for noe annet enn sex.

Det er også noe som ts må tenke litt på, nemlig at ofte kan det hende at jenter som svermer rundt drittsekker svermer rundt de fordi de vet at de slipper å ha noe med de å gjøre etter pulinga.

Er så drita lei av generaliseringa på kg altså :sur: "Jenter liker ditten, jenter liker datten, og jenter vil ikke innrømme det, bla blabla". Har aldri vært noe begeistra for drittsekkene, de tror de er så jævla pene der de står med det solariumbrune trynet, tetsittende skjorta, og sleske gliset som sier : "Jeg vet jeg er pen" :hår:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...