Catzy Skrevet 8. august 2007 #21 Skrevet 8. august 2007 Jeg har hørt at man kan linke hvilken som helst film til Kevin Bacon, men husker ikke hvor mange ledd som er makstallet. Det er "Six degrees of Kevin Bacon": http://en.wikipedia.org/wiki/Six_Degrees_of_Kevin_Bacon
Gjest Elastica Skrevet 9. august 2007 #22 Skrevet 9. august 2007 Elastica - Jensemann (riktignok på sluttenav åttitallet) - Bush. Men egentlig ikke stolt.
Kara W Skrevet 9. august 2007 #23 Skrevet 9. august 2007 Kara-Bill Clinton-alle berømte folk han harhåndhilst på Men nå er vi jo ganske langt fra begrepet "kjenner"
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2007 #24 Skrevet 9. august 2007 Haha, slår dere... Jeg var to håndtrykk fra kong Olav... Min mann - Olav Nei, du var ETT håndtrykk fra, dersom det avr din mann som hilste på Kong Olav.
mysan Skrevet 9. august 2007 #25 Skrevet 9. august 2007 Jeg er to håndtrykk unna: Erik Solheim - Jens - Bush jr. *vil i hvert fall skryte* Jeg er ett ledd unna diverse amerikanske kjendiser, deriblant å ha blitt holdt rundt av Clinton Og ved at det er ett ledd unna ham og meg, så er det jo bare to ledd unna diverse andre store mennesker verden rundt... artig tanke. Ellers kjenner man jo alltid noen som kjenner noen... det skal godt gjøres ellers
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå