Gjest Gjest_marilyn_* Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Hei, Jeg sitter og ser på nettet om jeg kan finne noen fine brudekjoler. Jeg har nå lagt min elsk på Linea Raffaelli. Er det noen som har brukt kjoler fra dette merket tidligere? Kjolen jeg har sett meg ut er ikke tradisjonell hvit, men syrinlilla..........!! Anyone??? Er litt i tvil. Men har likevel bestemt meg. Hvis denne er behagelig å ha på seg, går jeg for denne. Hvis ikke, vet jeg ikke hva jeg skal gjøre...........
*Emma* Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg vet om MANGE som har hatt kjoler fra Linnea Raffaeli....av de som ikke velger tradisjonelle kjoler feks fra Maggie Sottero er det jo drøssevis som velger Linnea. Så det er helt "safe".
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Jeg vet om MANGE som har hatt kjoler fra Linnea Raffaeli....av de som ikke velger tradisjonelle kjoler feks fra Maggie Sottero er det jo drøssevis som velger Linnea. Så det er helt "safe". Det er nok en "safe" kjole som du sier. ihvertfall nydelige kjoler. Trodde faktisk ikke det skulle være så vanskelig å finne den perfekte kjole. men det har det vært. Har ihvert fall ikke funnet mange som "matcher" denne fra Linnea. Kjolen jeg har valgt meg ut er denne LR 702. syntes den var aldeles nydelig. Håper bare den er behagelig å ha på seg. Tenkte å gjøre det enkelt med buketten. Hvite marthaliljer. http://www.kristinsbrudesalong.no/brudekjo...amp;LimitTil=15
FrøkenEnnå Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 (endret) Jeg har også valgt Linea Raffaelli kjole! Synes det er utrolig flotte kjoler. Kjolen du har sett deg ut er veldig fin! Jeg skal ha en sjampanjefarget kjole som jeg har falt fullstendig for.Kjolen er nummer LR 002 i linken over.Nå er det bare en drøy uke til jeg skal ha den på meg og jeg GLEDER meg Endret 9. august 2007 av FrøkenEnnå
pinkybride Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Den kjolen var kjempefin. Romantisk og spesiell kjole !
Prinsesse på erten Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Det er mange som velger seg Raffaelli kjoler, ja. Selv hadde jeg LR008 i linken til kristins brudesalong over. Jeg var veldig fornøyd. Romantisk og enkel samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå