Thomasine Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 For noen år siden så jeg barnegitarer på Ikea. Disse finner jeg ikke nå - i alle fall ikke på nettsiden deres. Noen som vet hvor jeg kan finne barnegitarer til en overkommelig penge...?
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Gitarbutikker pleier å ha små gitarer. Sønnen min er 9 år. Han har en Morgan Pamela Junior. Veldig fornøyd med den. Kostet ca 1000 kroner på salg. Hvis barnet har talent og liker å spille, ville jeg satset på kvalitet. Mer gøy å spille hvis lyden er bra.
Thomasine Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Poden er bare 4 år... Har ikke planer om å kjøpe noe i den prisklassen før han evt. virkelig viser at han vil... Mente de på Ikea kostet max 300,-...en stund siden riktignok...
Gjest Cr@sh i.i. Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Vi har kjøpt 'barnegitar' - eller ukulele som jeg tror det heter når de har så få strenger - på Smart Club.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Vi kjøpte gitar på Toys`r us til vår lille gitarist - slo usedvanlig godt an. Tror den kostet mellom 300-400 kroner.
Thomasine Skrevet 9. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2007 Vi kjøpte gitar på Toys`r us til vår lille gitarist - slo usedvanlig godt an. Tror den kostet mellom 300-400 kroner. Ja, ei venninne av meg nevnte det i dag. Tror jeg skal ta en tur dit snart...
Rainbow Brite Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Gitarbutikker pleier å ha små gitarer. Sønnen min er 9 år. Han har en Morgan Pamela Junior. Veldig fornøyd med den. Kostet ca 1000 kroner på salg. Hvis barnet har talent og liker å spille, ville jeg satset på kvalitet. Mer gøy å spille hvis lyden er bra. HELT enig! Det er jo selvfølgelig smak og behag, og hver må jo få følge sine lyster, men jeg tror bestemt at godt utstyr fostrer gode evner og motivasjon! Men, det er jo bedre med jallagitar, enn ingen gitar! Prøv Edwis på Oslo City!
Donpedro Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Små tregitarer i den lokale lekebutikken hos oss, kostet under 400 kr.
Kamikatze Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Jeg antar at du ikke bor sammen med ungen? Må bare få gratulere deg med å ha funnet en genial måte å plage eksen på. Gitar (ukulele) på bursdagen, og så smokker du til med munnspill eller lekepiano til jul, eller neste, hvis du skal ha soppen i år. De fleste lekebutikker har enten ukulele, med fire strenger, eller små seksstrengere til under femhundrelappem. Ville skrevet ukulele inn i søkemotoren, og haket av "norske nettsider" og sett hva som dukket opp. : ) Steinbra!
Thomasine Skrevet 10. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. august 2007 Jeg antar at du ikke bor sammen med ungen? Må bare få gratulere deg med å ha funnet en genial måte å plage eksen på. Gitar (ukulele) på bursdagen, og så smokker du til med munnspill eller lekepiano til jul, eller neste, hvis du skal ha soppen i år. De fleste lekebutikker har enten ukulele, med fire strenger, eller små seksstrengere til under femhundrelappem. Ville skrevet ukulele inn i søkemotoren, og haket av "norske nettsider" og sett hva som dukket opp. : ) Steinbra! Nei, her bor vi alle 4 sammen, og hvorfor skal jeg nekte sønnen min gitar når han for først gang i sitt liv virkelig vil ha noe - og det over lengre tid?? Han blir nok den nye Elvis, tror han i allefall... Litt bråk må man tåle som forelder, dessuten kan han alltids lukke seg inn på eget rom om vi synes det blir for mye, vel...
Donpedro Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 Husker lillebroren min fikk gitar i den alderen av mine foreldre. Synes ikke det var så plagsomt jeg, og han spilte MYE! Mye mer plagsomt med diverse elektroniske leker og da han fikk syntesizer.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2007 #12 Skrevet 11. august 2007 Niåringen min øver for tiden på "Nothing Else Mathers", Metallica. Jeg synes det er helt nydelig.
la Flaca Skrevet 12. august 2007 #13 Skrevet 12. august 2007 Niåringen min øver for tiden på "Nothing Else Mathers", Metallica. Jeg synes det er helt nydelig. Det var den første sangen jeg lærte meg på gitar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå