Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er samoer med en mann som IKKE!er helt ærlig overfor meg , jeg har forsøkt å prate med han om dette,men han blir bare sint og beskylder meg for å beskylde han for både det ene og andre.

Tror jeg gir opp snart, jeg har pratet og pratet om dette, men til ingen nytte.Jeg føler på meg at det er noe som ikke stemmer for han er unnvikende når jeg konfronterer han med forskjellige saker, og forsøker å prate det bort.

Noen her med gode råd ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv hadde jeg ikke kunnet leve med en mann som ikke var 100 prosent ærlig mot meg.

Ærlighet er alfa og omega i et forhold.

Jeg har egentlig ingen råd og gi deg,bortsett fra at du får prøve å snakke med ham igjen.

KREV at han skal være ærlig,og klarer han ikke det,så gå i fra ham!

Mannfolk! :x

Ismen

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg mener det samme som deg at ærlighet er viktig i et forhold for at det skal fungere skikkelig, men når man bare prater og prater og bare møter veggen....hva skal man da gjøre :(

Jeg får forsøke igjen, men tror ikke stort lenger på at det nytter, vi har bodd sammen i 6,5 år!!!!

Selv er jeg nesten for ærlig og kan ikke skjønne at andre ikke kan være det også.

Hilsen frustrert

Skrevet

Om man skal ha ett velfungerende forhold, tror jeg man må kunne stole på hverandre 110%..

Når det blir som du beskriver, tror jeg at man blir psykisk utslitt av å vite at man muligens blir løyet til, og å ikke kunne stole på den man er sammen med.

Om du har prøvd og prøvd så lenge som du sier, så har du nok bare to muligheter slik som jeg ser det

1. Å leve slik du gjør nå, med de følgene det har. For han vil tydeligvis ikke gjøre noe med det.

2. Gå fra han og finne deg noen som er like ærlig mot deg selv som det du er med han..

Det er tungt, men hva kan man gjøre?

For min egen del hadde jeg aldri klart det. Jeg vet ikke hvordan du er, men jeg selv tenker og grubler litt for mye over ting. Jeg hadde blitt smårar om jeg ikke hadde stolt på mannen jeg er sammen med. Jeg hadde blitt mistenksom, og han hadde kommet til å fått fram alle mine værste sider mye av tiden..

Ønsker deg lykke til hvertfall, håper det ordner seg den ene eller andre veien... :)

Skrevet

Noen klarer å leve i et åpent forhold hvor man ikke er trofast mot hverandre. Noen takler et langdistanseforhold. Noen har det fint i et forhold selv om de ikke deler kjærtegn. Men jeg tror ingen, absolutt ingen kan leve i et forhold uten ærlighet. Er det noe spesielt han lyver om? Eller er han bare en notorisk løgner? Er det noe spesielt, kan dere kanskje snakke sammen og finne en løsning, lyver han om flere ting bør du for din egen del gjøre det slutt.

Personlig ville jeg vist ham døra uansett. Tillit og ærlighet er alt.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er jo tydelig at dette plager deg og at du ikke trives med denne situasjonen. Om samboeren din ikke vil snakke om sin uærlighet, må det jo være en grunn til det? :o Hvis han tror at du skal gå rundt og godta hans uærlighet, da må du gi klar beskjed at så ikke er tilfelle!

Hvis dette forholdet skal være verdt å fortsette, virker det som om dere må starte på ny frisk! Kommer dere ut av denne negative trenden. Men; ikke for å strø salt i sårene dine altså, en som er uærlig setter vel kanskje ikke så mye pris på ærlighet, og vil heller kanskje aldri gjøre det? Selv etter utallige samtaler...

Ønsker deg lykke til videre, og håper du kommer deg ut av denne situasjonen - på en eller annen måte. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Det føles godt å få delt mine "problemer" med andre, det er ting som har plaget meg en del ang. dette med uærligheten hans.... senest i går snakket vi om dette, men han blir sint når jeg sier noe om dette, jeg sa også at han først og fremst måtte være ærlig overfor seg selv, men dere vet at når en som ikke er ærlig blir konfrontert med dette, blir han ofte sint på motparten for å forsøke å forsvare seg selv.

Nå vil jeg en gang for alle få ordnet opp i dette, vil han ikke forandre seg får jeg bare flytte fra han.......jeg orker snart ikke dette lenger. :(

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, det er ikke bra med uærlighet, en føler seg jo veldig utrygg av det. Konfronter ham igjen og gi beskjed at du ikke orker å leve videre med ham hvis han ikke endrer seg... det er jo ikke lett etter såpass langt forhold, men nå vet vi vel ikke helt hva den uærligheten går ut på... er det noe du lager "huskestue" for, går han på pub og sier han skal på trening eller... får han for lite pusterom med kamerater eller noe sånt, en skal alltid se på sine egne feil, før en ser på andres. Ikke for å være stygg, men av og til kan det være nettopp det som er feilen. Hvis ikke er han ikke noe å ha etter min mening. :roll:

Skrevet

Ja gjest du kan ha et poeng. MEN hva når hun tar det opp med ham da, og han bare blir forbanna? Om de ikke kan kommunisere om det som plager dem- hvor står de da? Dødsdømt, synes jeg. Med mindre... Du som skrev innlegget: er du "kranglete" når du tar det opp med ham? Kommer du med anklager eller er du saklig og rolig? Mener du selv det siste-sorry- da synes jeg ikke det er noe håp. Finn deg en mann som kan snakke med deg hvis han har noe å utsette på forholdet, istedet for å gå rundt å lyve.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ok det er DETTE du får fra han! Det er dette han er villig til å bidra med i forholdet. Nå VET du det. oK......

- - Ta en beslutning basert på denne viten! SÅ enkelt ER det faktisk bare!

:cry:

Han vil aldri forandre seg selvfølgelig, ingen mennesker gjør det, just like that- - - -

Du sier det selv, at ingenting nytter. Neivel? Kom deg videre da vel!!!!!!!!!

Hva du ser, er det samme som du FÅR! HVERKEN MER ELLER MINDRE.

Nå må snart kvinner slutte å LURE SEG SELV!

FINNES DET IKKE NOEN BEDRE FOR DEG DER UTE? :blunke:

Fortjener du ikke bedre enn dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...