Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har uren hud, og vil gjerne kjøpe noen renseprodukter som hjelper mot kviser, men som ikke tørker ut huden. Så.. Spørsmålet er: Kan dere anbefale noen renseserier som funker?

Har noen prøvd babor f.eks? Er det bra?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cathena
Skrevet

Jeg har ikke noe annet å si enn MD Formulations! Super bra og det funker! Du merker bedringer med en gang, men må selfølgelig gi det litt tid. Kan gjerne kombinere det litt med Declèor. Det har funket for meg og mangen andre.

Dyrt er det, men vil du virkelig gjøre noe godt for huden din er det verdt det! Dessuten er produktene drøye i bruk, jeg har de opp til iallefall 3 mnd.! Da renser jeg morgen og kveld.

Lykke til! :)

Skrevet

Men jeg har hørt at man ikke kan bruke MD formulations i sol. Pga fruktsyrene i det. Er det sånn?

Skrevet

Jeg er superfornøyd med Mary Kay sine produkter, tørker ikke ut huden, og gode både for normal og uren hud.

Kjempe drøye prod, kjøpte mine i midten av mars, og har ca halvparten igjen, renser morgen og kveld, hver dag!! Deilig:)

Skrevet
Men jeg har hørt at man ikke kan bruke MD formulations i sol. Pga fruktsyrene i det. Er det sånn?

ja, jeg fikk beskjed av hudpleier om å ikke bruke det om sommeren (da spesielt serumet), eller å bare bruke det om kvelden. hvis du kjøper en god solkrem, bør det gå greit å bruke det. men, ja... huden tåler mindre sol pga fruktsyrene.

Skrevet

Jeg bruker MD, også om sommeren. De har solkrem for ansiktet i samme serie, så er ikke et problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...