Gå til innhold

Kjoleliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på et eller anne tprogram på tv om hva man kunne ha under for å tvinge litt uregjerlige bulker rundt midja på plass. I oversettelsen kaldte de det for kjoleliv, så vet ikke hva det heter på engelsk.

Trenger altså noe som kan holdte godt og fast rundt magen, gjerne med stroppeløs BH festet i denne saken, og fester til strømpene.

Noen her anbefalte www.figleavs.com, men alt jeg kunne tenke meg der var med "truse" og det kommer til å bli for tungvindt den dagen å "hepse" av kjolen for hver gang jeg skal på do (blir sikkert veldig mange ganger..)

Så anbefalinger tas imot med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kjøpt deg kjole?

Hvis ikke finnes det mange nydelige kjoler med "innebygget korsettliv". Jeg hadde en slik kjole, den var behagelig å ha på og du og du for en kropp jeg fikk :fnise:

Skrevet

Jeg var innom en undertøysbutikk her i byen for å se. Var da åpen både til korsett/torso(?) eller vangli BH. Hun hadde et nydelig undertøyssett med korsett og løs truse. Her er det løse stropper og løse strømepholdere. Kjempesøtt.

Tror jeg ville vært innom en undertøysforettning og prøvd. Vet noen som har synes at korsett bare dytter det som er ekstra enten opp eller ned, men jeg hadde ingen problemer med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...