Daiquiry Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Noen som har prøvd eller bruker denne fast??? Jeg får det bare ikke til...det blir skjoldete og flekkete....ser helt rar ut...jeg peeler alltid først og dusjer etter ca 4 timer, slik det står på flasken....veldig irriterende...
Bæbsy Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 henger meg på denne tråden.. har samme problem selv. vil så gjerne få det til ordentlig
Smørblomsten Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Dyrt drittprodukt! (mitt dårligste kjøp, tror jeg...)
Daiquiry Skrevet 9. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2007 hmm...ingen som har gode erfraringer altså???? F...., da sier jeg opp mitt abonnement....
(-:Domino:-) Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Prøvde den èn gang og det ble faktisk veldig bra.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Tykte den var bra eg. Pass på å spraye med minst 30 cm avstand.
minemor Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Jeg bruker Turbo Tan og den er helt fantastisk...jeg peeler aldrei, og har aldri blitt skjoldete... Kan også brukes "punktvis" kun på legger, eller ansikt uten problem...
Ce'Nedra Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Dyrt drittprodukt! (mitt dårligste kjøp, tror jeg...) Enig. Jeg kan få det til greit på kroppen, men ansiktet blir forferdelig. I tillegg går den ikke av jevnt heller. Ikke verdt pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå