Daria Skrevet 8. august 2007 #1 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg er vanligvis nokså skeptisk til spåmenn, men dette er nesten litt spooky... 03.08: Spåmann sier at Amy Winehouse ikke kommer til Øya-festivalen I dag: Amy Winehouse avlyser Øya-konserten Kanskje ikke verdens største sjokk at en artist som åpnet innrømmer rusproblemer må avlyse i ny og ne, men likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Del Skrevet 8. august 2007 Det sier seg selv at etter sansynlighets beregninger så vil spådamer treffe noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 8. august 2007 #3 Del Skrevet 8. august 2007 kan hende han har fått info som ikke er delt med andre, og da mener jeg ikke overnaturlig info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poetens_Tårer Skrevet 8. august 2007 #4 Del Skrevet 8. august 2007 Det sier seg selv at etter sansynlighets beregninger så vil spådamer treffe noen ganger. Skulle skrive akkurat dette. 1/10000000000 er vel ikke så ille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2007 #5 Del Skrevet 8. august 2007 1/10000000000 er vel ikke så ille? Oddsen er ikke så god i Amys favør, hun har visst avlyst en del konserter i det siste, så det var sikkert ingen stor heksekunst å spå riktig. Tror jeg hadde vært skikkelig skuffa hvis jeg hadde vært på Øya nå, for hun er sikkert bra de gangene hun kommer seg på scenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emi Skrevet 8. august 2007 #6 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) *opprydding* Endret 17. september 2007 av emi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 42 Skrevet 9. august 2007 #7 Del Skrevet 9. august 2007 Hun burde kanskje ta seg tid til litt rehab, likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
razmatazz Skrevet 17. august 2007 #8 Del Skrevet 17. august 2007 Tror jeg hadde vært skikkelig skuffa hvis jeg hadde vært på Øya nå, for hun er sikkert bra de gangene hun kommer seg på scenen Vel, en venninne av meg var på konsert med henne i Danmark for noen måneder tilbake, og hun hadde vært helt fjern. Stått der helt stille med halvåpne øyne og mumlet inn i mikrofonen. Da hun var ferdig hadde hun bare kastet fra seg mikrofonen og gått før noen hadde fått tid til å applaudere. Eller buue for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå