Gå til innhold

Brent barn...

Fremhevede innlegg

Gjest Pyromanen
Skrevet

Sambo og jeg skulle innvie vårt nye bad igår.

Jeg hadde tent masse stearinlys og sendt han i dusjen.

Vel uvitende om hva som ventet han. Vel, jeg vrikket litt på rumpa mens jeg stod foran speilet, og han sto i dusjen,og jeg kunne se at kukken hans vokste. Han kom ut, og jeg tok et godt tak rundt han og begynte å slikke å suge på kukken. Han stønna og jeg merket at han var utrolig kåt. Jeg stønna med, kåt som jeg var og.

Han satte seg på toalettet for å fortsette leken der.

Hadde sugd en stund, så vannet som ga meg så god glid på kukken, begynte å bli borte, så jeg tenkte jeg skulle være sexy og ta litt mer vann på. satte på krana og tok munnen under for å fylle opp.

dAM!!!!! Håret mitt stod i flammer!!! Jeg slo febrilsk på håret, og det slokna.. Masse hårtuster datt av. Og vi fikk oss en REAL latterkule.

Sugde han litt til. før jeg puttet kukken hans i rumpa og ble ferdig.

Vi kommer ALDRI til å glemme kvelden vi innviet badet. Heldig at jeg har tjukt og fint hår :ler:

Og telyset? Det satte jeg på hylla! :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sambo og jeg skulle innvie vårt nye bad igår.

Jeg hadde tent masse stearinlys og sendt han i dusjen.

Vel uvitende om hva som ventet han. Vel, jeg vrikket litt på rumpa mens jeg stod foran speilet, og han sto i dusjen,og jeg kunne se at kukken hans vokste. Han kom ut, og jeg tok et godt tak rundt han og begynte å slikke å suge på kukken. Han stønna og jeg merket at han var utrolig kåt. Jeg stønna med, kåt som jeg var og.

Han satte seg på toalettet for å fortsette leken der.

Hadde sugd en stund, så vannet som ga meg så god glid på kukken, begynte å bli borte, så jeg tenkte jeg skulle være sexy og ta litt mer vann på. satte på krana og tok munnen under for å fylle opp.

dAM!!!!! Håret mitt stod i flammer!!! Jeg slo febrilsk på håret, og det slokna.. Masse hårtuster datt av. Og vi fikk oss en REAL latterkule.

Sugde han litt til. før jeg puttet kukken hans i rumpa og ble ferdig.

Vi kommer ALDRI til å glemme kvelden vi innviet badet. Heldig at jeg har tjukt og fint hår :ler:

Og telyset? Det satte jeg på hylla! :lete:

Huffda, det var nå godt at det gikk bra, husk brennt kvinne lukter ille!! :regn:

Skrevet
Huffda, det var nå godt at det gikk bra, husk brennt kvinne lukter ille!! :regn:

Ja, det glemte jeg å skrive. hehe, men den lukten var jo nok til at jeg ikke kunne suge mer... ! :regn:

Skrevet
Ja, det glemte jeg å skrive. hehe, men den lukten var jo nok til at jeg ikke kunne suge mer... ! :regn:

Var nå tøfft gjort at du i det hele tatt fortsatte etter du sto i fyr og flamme, men du var vel heit nok så.... :fnise:

Skrevet
Var nå tøfft gjort at du i det hele tatt fortsatte etter du sto i fyr og flamme, men du var vel heit nok så.... :fnise:

Er typisk at sånne ting skjer, så jeg NEKTET å gi meg før han hadde kommet.. hehe.. håper på litt roligere former idag :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...