Gjest Pyromanen Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Sambo og jeg skulle innvie vårt nye bad igår. Jeg hadde tent masse stearinlys og sendt han i dusjen. Vel uvitende om hva som ventet han. Vel, jeg vrikket litt på rumpa mens jeg stod foran speilet, og han sto i dusjen,og jeg kunne se at kukken hans vokste. Han kom ut, og jeg tok et godt tak rundt han og begynte å slikke å suge på kukken. Han stønna og jeg merket at han var utrolig kåt. Jeg stønna med, kåt som jeg var og. Han satte seg på toalettet for å fortsette leken der. Hadde sugd en stund, så vannet som ga meg så god glid på kukken, begynte å bli borte, så jeg tenkte jeg skulle være sexy og ta litt mer vann på. satte på krana og tok munnen under for å fylle opp. dAM!!!!! Håret mitt stod i flammer!!! Jeg slo febrilsk på håret, og det slokna.. Masse hårtuster datt av. Og vi fikk oss en REAL latterkule. Sugde han litt til. før jeg puttet kukken hans i rumpa og ble ferdig. Vi kommer ALDRI til å glemme kvelden vi innviet badet. Heldig at jeg har tjukt og fint hår Og telyset? Det satte jeg på hylla!
Noorgie Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Sambo og jeg skulle innvie vårt nye bad igår. Jeg hadde tent masse stearinlys og sendt han i dusjen. Vel uvitende om hva som ventet han. Vel, jeg vrikket litt på rumpa mens jeg stod foran speilet, og han sto i dusjen,og jeg kunne se at kukken hans vokste. Han kom ut, og jeg tok et godt tak rundt han og begynte å slikke å suge på kukken. Han stønna og jeg merket at han var utrolig kåt. Jeg stønna med, kåt som jeg var og. Han satte seg på toalettet for å fortsette leken der. Hadde sugd en stund, så vannet som ga meg så god glid på kukken, begynte å bli borte, så jeg tenkte jeg skulle være sexy og ta litt mer vann på. satte på krana og tok munnen under for å fylle opp. dAM!!!!! Håret mitt stod i flammer!!! Jeg slo febrilsk på håret, og det slokna.. Masse hårtuster datt av. Og vi fikk oss en REAL latterkule. Sugde han litt til. før jeg puttet kukken hans i rumpa og ble ferdig. Vi kommer ALDRI til å glemme kvelden vi innviet badet. Heldig at jeg har tjukt og fint hår Og telyset? Det satte jeg på hylla! Huffda, det var nå godt at det gikk bra, husk brennt kvinne lukter ille!!
Gjest ts Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Huffda, det var nå godt at det gikk bra, husk brennt kvinne lukter ille!! Ja, det glemte jeg å skrive. hehe, men den lukten var jo nok til at jeg ikke kunne suge mer... !
Noorgie Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Ja, det glemte jeg å skrive. hehe, men den lukten var jo nok til at jeg ikke kunne suge mer... ! Var nå tøfft gjort at du i det hele tatt fortsatte etter du sto i fyr og flamme, men du var vel heit nok så....
Gjest ts Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Var nå tøfft gjort at du i det hele tatt fortsatte etter du sto i fyr og flamme, men du var vel heit nok så.... Er typisk at sånne ting skjer, så jeg NEKTET å gi meg før han hadde kommet.. hehe.. håper på litt roligere former idag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå