Gjest Nanne70 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Noen som har erfaring med bruk av Clinique's tretrinnssystem for hudpleie? Har hørt ganske mye negativt om det, men på den andre siden så har hudpleieserier som mange skryter av, f.eks. Kanebo, ikke passet til min hud i det hele tatt! Tenkte kanskje at Cliniques produkter var verdt et forsøk.....
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Eg fekk ein prøve på Clinique¨s tretrinns system og denne var kjempebra til mi ansiktshud. Prøven varde til tre behandlinger. (rens, vann og creme) Eg er 33 år og har normal til tørr hud.
Rexina Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 (endret) Har samme hud som deg, gjest, og lurer på hvilke produkter du fikk prøve på? Synes det virker som om alle produktene er så sterke, og tørr hud må jo ha produkter som ikke tørker ut huden:) Endret 8. august 2007 av Rexina
Smørblomsten Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Jeg bruker Facial Soap Mild (pumpeflaske perfekt å ha i dusjen), ansiktsvann nr 2 (som er for typisk blandingshud) og den "vanlige" dag/nattkremen som er gul, på pumpeflaske. Ansiktsvannet er veldig alkoholbasert/sterkt og svir litt etter påføring, men parfymeri-dama sa at d var meningen, så man visste at den jobbet med huden...see? MEN: siden jeg sliter med litt kviser har jeg bestemt meg for å teste ut MD Formulations snart (men greit å bruke opp Clinique først). Tenkte å ta en hudanalyse først... Men Clinique er et bra og "gammelt" produkt som aldri går av moten liksom...Så d fungerer sikkert fint for noen!
Gjest Lady M Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Jeg bruker også Clinique tre-trinns system. Det ble redningen for meg i vinter da huden min bare skrumpet inn uansett hva jeg smurte på. Facial soap er genial, ansiktsvannet er ok, har ikke merka noen sviing selv om jeg virkelig har vanskelig og sart hud. Det finnes dessuten produkter for veldig sensitiv hud. Dramatically different moisturizing lotion er super, lett, ikke fettete og gir mye fuktighet. Jeg hadde behov for mer fuktighet, spesielt om natta og da var Online-kremen kjempebra. Hadde ikke klart meg uten noen av disse, men alle mennesker er ikke like så det er best å prøve selv. En annen ting som også er bra med disse produktene, er at de ikke inneholder parfyme.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Jeg spurte her for sikkert 2 år siden og spurte om clinique var bra, altså 3stepen, de fleste sa den var crap.jeg kjøpte det ikke. senere kjøpte jeg det, sånne billige små pakker dere vet. og guurimallahh altså, gjett hvem som fant drømmekremen daa? =) billig er det og.
Gjest Nanne70 Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Kjempeflott, takk alle sammen! Skal definintivt prøve!
Rexina Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Må bare si at jeg har veldig sensitiv og tørr hud, og har nå skaffet meg New Liquid Facial Soap Extra Mild og Mild Clarifying Lotion! Funker veldig bra for min hud. Har alltid blit litt rødblussete etter at jeg renser huden, og smånupper og røde partier forsvinner liksom aldri helt.. men nå er alt det borte (og jeg har rensa med den 3 ganger) :D
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 Fuktighetskremen gir bra fuktighet , rensesåpen er mild og god , ansiktsvannet er litt sterkt men det skal det vel være. Jeg får en deilig avkjølende følelse på huden etter å ha brukt desse tre produktene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå