ehv61 Skrevet 8. august 2007 #1 Del Skrevet 8. august 2007 Har kjøpt meg en pilates dvd.Har trent en gang.Kjedelig men godt.Hvor ofte bør jeg trene for best mulig effekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 9. august 2007 #2 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg trener pilates for mage og rygg annenhver dag. Det har gitt resultater for meg iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ehv61 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg trener pilates for mage og rygg annenhver dag. Det har gitt resultater for meg iallefall Men kan jeg trene hver dag hvis jeg vil.Det blir ikke brukt appararer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 9. august 2007 #4 Del Skrevet 9. august 2007 Men kan jeg trene hver dag hvis jeg vil.Det blir ikke brukt appararer. Jo, du kan vel trene hver dag hvis du vil, det kommer litt an på hvordan kroppen reagerer på treningen. Men jeg vil tro at rundt 3 ganger i uken er det mest optimale. Du burde heller trene andre ting i tillegg, hvis du ikke allerede gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 9. august 2007 #5 Del Skrevet 9. august 2007 Det opplyser de sikkert om i DVD-en ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ehv61 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 9. august 2007 Jo, du kan vel trene hver dag hvis du vil, det kommer litt an på hvordan kroppen reagerer på treningen. Men jeg vil tro at rundt 3 ganger i uken er det mest optimale. Du burde heller trene andre ting i tillegg, hvis du ikke allerede gjør det. Jeg er rimelig godt trent.En fysioterapeut jeg snakket med sa jeg kunne trene hver dag om jeg ville.Så sant jeg ikke ble sliten eller fikk smerter.Men om jeg gidder hver dag,se det er rn annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ehv61 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 9. august 2007 Det opplyser de sikkert om i DVD-en ; ) De gjør ikke det.Det er derfor jeg spør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 9. august 2007 #8 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg er rimelig godt trent.En fysioterapeut jeg snakket med sa jeg kunne trene hver dag om jeg ville.Så sant jeg ikke ble sliten eller fikk smerter.Men om jeg gidder hver dag,se det er rn annen sak Hvis du tror du blir lei, er det kanskje ingen god ide å trene hver dag, da mister du fortere motivasjonen. Men ellers ser det jo ut som du fint kan trene hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå