Barbie Skrevet 20. mars 2003 #1 Skrevet 20. mars 2003 Noen som vet om dette vil påvirke oss som skal til syden om en måneds tid? Hvis det ikke er sikkert og reise,vil reiseselskapet varsle om det? Ismen
Gjest Lea Skrevet 20. mars 2003 #2 Skrevet 20. mars 2003 Jeg var i Egypt i en periode da det var veldig utrygt i området. Vi fikk beskjed om at turen kunne bli avlyst dersom ting utviklet seg i feil retning. Dette avgjorde reiseselskapet. Ring og spør hos reiseselskapet eller reisebyrået. Men jeg tviler på at det vil være noen fare å reise til syden slik situasjonen er nå. Kommer også an på hvor du skal. Sydenlandet er jo stort.
Sisilie Skrevet 20. mars 2003 #3 Skrevet 20. mars 2003 -Jeg tror vi kan føle oss helt trygge. Selv skal jeg til Jugoslavia om en måned og har ikke tenkt tanken en gang. Hva er du redd skal skje??
Barbie Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2003 HVA jeg er redd for? Hmmm,det vet jeg egentlig ikke..... :oops: Min mann og jeg skal ha med oss to små tante-barn,og det er helst DEM jeg er bekymret for. Vi skal til Alcudia,men det er vel kanskje trygge forhold der...?? Ismen
Damien* Skrevet 21. mars 2003 #5 Skrevet 21. mars 2003 Ja,det er sikkert det,vi skal til Barcelona til påsken og det kommer sikkert til å gå bra...
Sandra Skrevet 21. mars 2003 #6 Skrevet 21. mars 2003 Jeg kom tilbake fra Egypt på tirsdag. Da hadde vi vært der en uke. Vi merket ikke noe farlig, men Egypt er vel et av de mer vestlige landene av de muslimske. Dessuten sier vel UD ifra, og også reseselskapet om det er farlig å reise dit. De vil nok ikke at noe skal skje med kundene sine. S
Gjest Lyna Skrevet 21. mars 2003 #7 Skrevet 21. mars 2003 -Jeg tror vi kan føle oss helt trygge. Selv skal jeg til Jugoslavia om en måned og har ikke tenkt tanken en gang. Jeg skal også til Jugoslavia - eller Serbia og Montenegro som det heter nå - om en måneds tid. Finnes ikke redd, selv om mange av vennene mine synes jeg er kjempetøff som skal reise. Er det jeg som er dum som ikke skjønner hva som kan skje? Det er jo alltid en viss risiko forbundet med å reise hvor som helst. Hvor skal du hen Sisilie? Har du vært der før? Jeg har reist mye på Balkan, men har aldri vært i Serbia før og gleder meg masse!
Sisilie Skrevet 22. mars 2003 #8 Skrevet 22. mars 2003 Jeg skal til Montenegro og har vært der før. Mer vil jeg ikke si her og nå. Kanskje vi skal samme sted?
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2003 #9 Skrevet 22. mars 2003 Om det er trygt her eller der kan man i grunnen aldri vite. Ingen hadde forutsett 11. september eller bomben på Bali i fjor høst. Derfor vet man ikke om det smeller i Egypt eller i Spania eller i Norge for den saks skyld. Jeg for min del ville ikke reist til USA eller Storbritannia nå. Både fordi jeg ikke vil være turist i et land jeg er så totalt uenig i, og fordi jeg mener at det kan være fare for terroraksjoner. Andre land tror jeg ikke jeg ville vært redd for. Det kan like gjerne smelle i Oslo som i Alcudia.
Julie Skrevet 23. mars 2003 #10 Skrevet 23. mars 2003 Hei! Sjekk denne linken; http://www.dinside.no/php/art.php?id=85909
Sisilie Skrevet 26. mars 2003 #11 Skrevet 26. mars 2003 -Har vært inne på linken og sjekket.........ser at USA har Serbia og Montenegro på "nei-listen", men det gjelder bare Kosovo, heldigvis. Så vi får holde oss unna Kosovo,da.......Lyna, er du reiseklar??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå