Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge før bør jeg gjøre dette? har aldri vokset bikinilinjen...er det fare for at man kan få slike "klumper" (vonde byller, jeg får det av barnbering i bikinilinjen) av å vokse? For det er jo en slags betennelse i hårsekken. Går greit med hårfjærningskrem, men får ikke bort alt, blir sittende sånne små hår igjen...isj!

Skrevet

jeg ville gjort det 1-2 dager før avreise. jeg får aldri byller e.l. men dagen etter voksinga er det gjerne litt rødnuppete, men det er borte dagen etter det igjen.

:)

Skrevet
jeg ville gjort det 1-2 dager før avreise. jeg får aldri byller e.l. men dagen etter voksinga er det gjerne litt rødnuppete, men det er borte dagen etter det igjen.

:)

Ok, takk :)

Skrevet

Jeg ville gjort det 4-5 dager før. Nå kommer det litt an på hvor sart hud du har, men 4-5 dager pleier å være bra for meg.

Skrevet
Jeg ville gjort det 4-5 dager før. Nå kommer det litt an på hvor sart hud du har, men 4-5 dager pleier å være bra for meg.

Ja, jeg tror jeg prøver å gjøre det ca 3 dager før jeg...har tatt legger før og det gikk bra, men da fløy jeg ikke rett ut i sola etterpå..hehe. og bikinikanten er den som bekymrer meg mest for der har jeg tendens til røde nupper og disse "byllene"...

Skrevet

Jeg gjorde det en gang to dager før jeg reiste og aldri mer!! Tok beina, bikinilinja samt "barten" i fjeset. Fy som jeg så ut. Utslett i ansiktet samt rød og nuppeten på bikinilinja og beina svei da jeg kom i solen. Dette gjorde jeg på en salong. Nevnte det for salongen da jeg kom hjem og de mente det var en reaksjon på voksen :eeeh: Heretter er det høvel og skum og bleking av bart.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...