Gjest tante Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Ei niese av meg skal på gardeball i helgen. Dette er fra før en kostbar fornøyelse for gardistene som ikke har rare inntekten den tiden de er i militæret. Partnerne de inviterer med har også endel utgifter som klær, frisør, reiser osv. Lurer derfor på om noen vet om noen rimelige overnattingssteder i Oslo, ikke så altfor langt unna Plaza. Grunnen til at det bør være i nærheten av der ballet er, er at etter ballet så skal de fortsette festen, men av en litt mer uformell art. Da er det greit at man kan dra å skifte klær ikke så altfor langt unna.
Gjest kenneth Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Ei niese av meg skal på gardeball i helgen. Dette er fra før en kostbar fornøyelse for gardistene som ikke har rare inntekten den tiden de er i militæret. Partnerne de inviterer med har også endel utgifter som klær, frisør, reiser osv. Lurer derfor på om noen vet om noen rimelige overnattingssteder i Oslo, ikke så altfor langt unna Plaza. Grunnen til at det bør være i nærheten av der ballet er, er at etter ballet så skal de fortsette festen, men av en litt mer uformell art. Da er det greit at man kan dra å skifte klær ikke så altfor langt unna. Jeg er ikke så godt bevandret i Oslos overnattingstilbud, men http://www.perminalen.no/ er ikke så ille gæli tror jeg.
LilleLy Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Det er et vandrerhjem ikke langt unna aker sykehus.. men det er jo ikke sentrum.. må vel ta drosje eller nattbuss..blir vel likevel billigere enn sentrumsnært hotell.. perminalen ville jeg nok tro var fullt under et slikt arrangement.. Nå er det vel uansett litt sent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå