Gjest Gjest_umuligpus_* Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 jeg forstår det slik at mange ønsker å selge brudekjolene sine og tenker med det at jeg selv også kanskje kommer til å ville det en stund etter bryllupet. men: hvorfor kjøper man/vi/dere kjoler da? og ikke leier? hvis den likevel skal selges? jeg har lyst på "min egen" kjole, men vil jeg egnetlig det?
*Emma* Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 (endret) Fordi at for det første er det veldig mange steder som bare selger og ikke leier ut. For det andre....hvorfor leie en kjole som mange har brukt før og som kanskje må fikses på(renser og sys fast perler etc) og som har vært lagt opp/ned mange ganger - når du kan få en spiller ny til samme pris Å kjøpe en ny kjole kan til og med bli billigere. Hvis du ikke kjøper en kjole av de aller dyreste får du kjoler for rundt 6.000kr. Si du selger den igjen til noe som er billig på finn.no - feks 3.000kr Da har kjolen kostet den 3.000kr. De stedene jeg sjekket leie kostet den MINST 6.000kr! Endret 8. august 2007 av *Emma*
Gjest Gjest_umuligpus_* Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Fordi at for det første er det veldig mange steder som bare selger og ikke leier ut. For det andre....hvorfor leie en kjole som mange har brukt før og som kanskje må fikses på(renser og sys fast perler etc) og som har vært lagt opp/ned mange ganger - når du kan få en spiller ny til samme pris Å kjøpe en ny kjole kan til og med bli billigere. Hvis du ikke kjøper en kjole av de aller dyreste får du kjoler for rundt 6.000kr. Si du selger den igjen til noe som er billig på finn.no - feks 3.000kr Da har kjolen kostet den 3.000kr. De stedene jeg sjekket leie kostet den MINST 6.000kr! gode poenger. og gode argumenter for å kjøpe sin helt egen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå