Ella* Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 ...Nei, jeg er nok ikke gravid, men jeg er kjempeglad likevel! Har lagt inn temperaturer på fertilityfriend.com, og i følge temperaturene har jeg nå fått eggløsning! :glad: Jippi! Første "påviste" eggløsning siden jeg sluttet på p-piller i slutten av mai! (Har ikke ført temperatur hele tiden da...) Nå begynner det å se litt lysere ut med tanke på prøving fra september... Kanskje blir jeg regelmessig som jeg var før i tiden.... *krysse fingrene* Lykkelige Ella*
GlamCat Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer:) moro:) Vet hvordan det er å vente på EL. Blir glad hver gang jeg får det:) Lykke til:)
LaraCroft Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Godt å få den under oversikt Lykke til med prøvingen fra september da, Ella.
Ella* Skrevet 8. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2007 Tusen takk alle sammen! Og lykke til, til dere andre som prøver/skal prøve
Ella* Skrevet 22. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. august 2007 Fortsettelse følger... Fikk endelig "normal" mens også Tror jeg er en av få som blir glad for å få mensen her inne Denne syklusen var på 23 dager, med eggløsning på dag 9.. Gjør meg ingenting om de fortsetter å være så korte Tidligere har de vært 27 dager, så mulig det justerer seg etter hvert. (jeg skrev et innlegg tidligere hvor jeg var frustrert over rare blødninger, men riktig lengde på syklus...) Så nå gleder jeg meg til å få mensen i midten av september, og deretter sette i gang med prøvingen! Dagens jeg-må-dele-med-dere-siden-jeg-ikke-kan-fortelle-det-til-noen-innlegg fra Ella
GlamCat Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Så bra da:) Vet hvordan du har det:) Jeg har også blitt glad når jeg får mensen, fordi da vet jeg at jeg fungerer og siden El test viste positivt, så har man med ganske stor sannsynlighet hatt El. Og det er jo bra:) Lykke til videre:)
*Lene* Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 (endret) Jeg pleier alltid kjenne eggløsningen jeg. Noen andre som gjør det? Så begynne rjeg tenke da, får jeg EL hver mnd? Eller.... :klø: Endret 23. august 2007 av *Lene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå