jente 79 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Inspirert av tråden om de dårlige gavene, hva ble du mest glad for. Vi hadde en lang ønskeliste, men gavene jeg ble mest glad for var ikke på lista. Det ene var et sinnsykt fint fat. Skal opp på veggen, bare jeg får tak i noe til å henge det opp med. Det andre var en veldig stilig skulptur. Falt pladask for den. Det merkeligste var at disse to gavene var egentlig fra folk som ikke kjenner meg så innmari godt. Men det var midt i blinken.
*Emma* Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 (endret) Slettet.....ombestemte meg. Kjipt å "nevne noen og ikke alle" siden folk jeg kjenner er her.... Endret 8. august 2007 av *Emma*
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Klatreutstyr!!! Kjempe kult, nå er det bare å begynne....
Malama Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Klarer ikke sette fingeren på en ting jeg likte best jeg. Vi fikk veldig mye av det vi ønsket oss, så vi har komplett middagsservise og kaffeservise. "Mangler" noen glass, men har en tilgodelapp etter bytte av noe vi fikk dobbelt av, så det ordner seg nok. (fikk en del kontanter og et gavekort også, så totalt sett ordner det seg definitivt) Det ble jeg kjempeglad for. Ble glad for kenwood'en min også, som vi fikk av min bror, som ønsket. Men nei, det er ikke en spesifikk gave jeg setter aller mest pris på. Jeg ble glad for det aller meste.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Det er tre gaver som skilte seg ut hos oss. Disse er utenom alt det vi ønsket oss av glass, servise og sølv. For det hadde vi ønsket oss lenge. Jeg vil ikke skrive akkurat hva vi fikk så jeg ikke kjennes igjen, men det var kunst. Kunst som vi liker. Keramikk og malerier. Originale malerier, et av en ganske kjent kunstner, som skal opp på veggen så fort huset vårt er ferdig. Jeg syns det er utrolig flott å få kunst. Det er en meget personlig gave da det gjenspeiler personene som har gitt det, men også viser hvor godt giverne kjenner mottakeren...
jente 79 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2007 Ble glad for kenwood'en min også, som vi fikk av min bror, som ønsket. Ja, stemmer. Vi fikk en Braun kjøkkenmaskin. Hadde egentlig glemt å ønske meg det, så veldig glad når den dukket opp Jeg var også veldig glad for alt service, bestikk og sånt som vi hadde ønsket oss. Men falt så pladask for de ton tingene jeg nevnte i åpningsinnlegget. Jeg syns det er utrolig flott å få kunst. Det er en meget personlig gave da det gjenspeiler personene som har gitt det, men også viser hvor godt giverne kjenner mottakeren... Enig i dette. Men greit å få ting man trenger også. Men derfor jeg var så overrassket over de flotte gavene vi fikk. Det var fra folk som ikke kjenner oss så godt... Men de har tydeligvis ganske lik smak.
naley Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Fikk induksjonskomfyr som var mest etterlengtet hos oss. Fikk jo masse fra ønskelista vår. Men fikk til 12 personer i sølv av oldemor mi, som hun hadde fått i sitt bryllup. Kjempe stolt over å få det når hun har mange barn, barnebarn og ikke minst oldebarn. Så skal jeg av alle få det
flickan Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Jeg ble mest glad for kunsten vi fikk av våre foreldre, men så hadde vi jo også selv plukket det ut, så det tels kanskje ikke.. Jeg ble også kjempeglad gaven fra mine søsken. De hadde bl a fått forstørret sort-hvitt bilder av meg og mannen (både sammen og hver for oss) og laget det over på sånn tykk stilig kartong sånn at det kan henges opp uten ramme. Tror vi fikk 5 sånne bilder og de var kjempefine! Ble utrolig glad for de. En annen gave vi satte stoor pris på var et kjempelekkert og stort speil som vi fikk av noen tanter og onkler av meg. De hadde spurt lillesøster om hjelp til å finne gave og hun hadde virkelig vært flink. Men hun kjenner oss begge veldig godt, da hun har bodd hos oss i perioder. Og kjøkkenmaskinen, og moccamasteren.. Jeg ble glad for det meste egentlig.. (joda, selv om jeg har skrevet i den andre tråden at ikke alle falt i smak)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå