Gå til innhold

Trenger jeg bolero?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss ganske snart, tidlig høst. (vil helst unngå å fotelle eksakt dato :rødme: )

Jeg har langt slør som dekker skuldrene. Vil det se dumt ut på bolero under sløret?

Kjolen er stroppeløs, og har hjerteformet topp.

Hva tror dere? Vi skal jo uansett ikke være såå mye ute. Bare en times tid da vi tar bilder og da vi står utenfor kirketrappen. Hvor kaldt kan det bli?

Vil ikke ha bolero i kirken, uansett.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg giftet meg i november og hadde bare et sjal (i samme stoff som brudekjolen). Dette brukte jeg bare når vi skulle transporteres ol. Ikke under verken vielsen, festen eller noen andre "synlige anledninger". Og jeg kan ikke huske at jeg frøs noen gang likevel.

En bolero ville sett veldig rart ut på meg.. (og jeg hadde ikke slør heller)

Skrevet

Jeg var ekstremt varm den dagen, spesielt i kirken. Det var jo i juni og det var pent vær. Men tror mesteparten av varmen kom fordi jeg var oppspilt.

Enig med gjest over. Tror det er enklere med et sjal til å ha over skuldrer hvis det blir kaldt. Kan du bare ta det av deg når bildene taes.

Skrevet

Jeg fryser så utrolig lett, så jeg skal ha bolero. Men skal ha den i et stoff som kan farges, slik at jeg kan bruke den igjen senere.

Skrevet

Takk for svar jenter! Da regner jeg med at jeg slipper å gjøre enda et innkjøp...

:):)

Skrevet

Jeg gifter meg 29.september, og jeg har ikke tenkt og ha noe over. Har tenkt som så at jeg kommer til og være varm av nervøsitet og GLEDE!

Fryser jeg får jeg bare låne jakka til mannen min....

Skrevet
Jeg gifter meg 29.september, og jeg har ikke tenkt og ha noe over. Har tenkt som så at jeg kommer til og være varm av nervøsitet og GLEDE!

Fryser jeg får jeg bare låne jakka til mannen min....

Hihi :love:

Fint tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...