Gå til innhold

"tubetopp på kjolen"

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Solveig_*
Skrevet

yes!! da er jeg også endelig blitt fridd til og datoen er satt til 16.august neste år. det er helt utrolig!! endelig kan jeg med god samvittiget være her på kg. hehe.

lurte på om noen her har hatt tubetopp på kjolen. altså en stroppløs kjole? hvordan hang den på, følte du den skulle falle av hele tiden? jeg er nemlig ikke så veldig stor oventil, men alle kjolene jeg har sett på er uten stropper. syntes det er utrolig flott!!

hurra for kjærligheten.

Videoannonse
Annonse
Gjest Musica
Skrevet

Jeg har stroppeløs kjole. Har heller ikke så mye oventil, men det er ikke noe problem. Er sånn korsettoverdel, og den henger jo ikke på puppene, om du forstår. Den bæres jo med hele overkroppen.

Skrevet

Om noen har hatt stroppeløs kjole??? De fleste har vel det nå om dagen :ler:

Min var stroppeløs og satt som bare det. Da jeg prøvde den hadde jeg litt følelsen av at den skulle dette av - men så sydde vi den inn litt helt øverst under armene på begge sider og da satt den.

Nå har jeg endel pupper da - men jeg tror faktisk det er "verre" da....jeg skal innrømme jeg noenganger var litt redd de skulle "poppe ut" av kjolen....fordi med korsettet i kjolen etc blir de ganske strammet inn og opp for å si det sånn...

Små pupper i stroppeløs kjole tørr jeg påstå er 0 problem. Ihvertfall ikke om du kjøper/leier en skikkelig kjole med godt korsett i :)

Skrevet

Hadde også stroppeløs kjole, kjolen sitter så stramt at det er ikke sjans for at de detter ut (når de ikke er så store) Men skulle du alikevel føle det er usikkert bruker du bare noe kjoletape, det gjordet mamma med sin stroppløsekjole i mitt bryllup

Skrevet

Når jeg skulle finne kjole tenkte jeg at jeg ikke kunne ha kjole uten stropper fordi jeg ikke har så veldig mye å "fylle" den med... men der tok jeg feil... det var derimot de som satt penest på meg! Som de andre her skriver så sitter den som skudd selv med små pupper :glad:

Skrevet

Jeg var også bekymret for at jeg skulle føle at en stroppeløs kjole datt litt ned (liker egentlig ikke å gå med vanlige tupetopper fordi jeg føler at jeg må dra den opp hele tiden). Men jeg synes stroppeløs kjole absolutt er finest og det er ingen fare for at den skal skli ned. Selv om mange av kjolene er ganske tunge så er de figursydd slik at de henger på hofta på en måte. Har små pupper selv og synes stoppeløse brudekjoler sitter veldig bra. Så selv om jeg ikke har bestemt meg for kjole så kan jeg garantere at den blir stroppeløs :-D

Skrevet

"Alle" har stroppeløs kjole! Det er så kjedelig, alle ser jo helt like ut! Jeg skal ihvertfall ikke ha det. Har ikke lyst til å ha en kjole folk synes de har sett 10 ganger før.

Skrevet

Jeg endte opp med en kjole med tynne stropper rett og slett fordi jeg ikke følte meg vel i stroppeløs, selv om det var det jeg "trodde" jeg skulle ha, inntil jeg begynte å prøve.

Men det var ikke noe problem med at de ikke satt altså. Det var bare rett og slett at jeg følge meg litt for "naken". Selv om stroppene mine var helt tynne, så ga de meg en bedre følelse.

Skrevet
"Alle" har stroppeløs kjole! Det er så kjedelig, alle ser jo helt like ut! Jeg skal ihvertfall ikke ha det. Har ikke lyst til å ha en kjole folk synes de har sett 10 ganger før.

Poenget er vel å finne en kjole en liker selv og som sitter bra - uavhengig om andre har sett den 10 ganger før?

Skrevet
Poenget er vel å finne en kjole en liker selv og som sitter bra - uavhengig om andre har sett den 10 ganger før?

Andre får gjøre som de vil, jeg gidder ihvertfall ikke å gå i dusinvare på bryllupsdagen min.

Skrevet
Andre får gjøre som de vil, jeg gidder ihvertfall ikke å gå i dusinvare på bryllupsdagen min.

Som om stropper er en ny oppfinnelse...Man finner jo tusenvis av forskjellige og unike brudekjoler uten stropper!

:ler:

Skrevet

Du er vel den eneste bruden i bryllupet ditt skulle man tro - så da blir du one of a kind uansett hva naboen har i bryllupet sitt helgen etter ;)

De sure kommentarene fra annonyme om hvor kjeeedlig stroppeløst er begynner å bli kjedelig....veldig forutsigbart :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...