Gjest Gjest_stine_* Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Jada vet det er blitt spurt om før, men vil gjerne ha en oppdatering av den=) Har ganske lys hud og ønsker en som ikke gir så mye shimmer, men er mer matt og som jeg får en frisk farge av. Og som ikke er så altfor dyr. Har fra før av brukt versace sitt solpudder(vk2000), men synes kansje det er litt i guleste laget(men favoritten hittil) og elisabeth arden(terrarose),men dette er litt for rødlig igjen. Noen som har noen gode tips?
~Alwa~ Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Jeg har falt for The body shops bronzing pearls
Miel Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Jeg brukte et fra Dior tidligere, husker ikke hvilken nyanse, men sannsynligvis det lyseste...? Nå bruker jeg et fra Body Shop, ikke perlene som Vera Vamp nevner, men vanlig pudder. Den lyseste varianten er uten skimmer, men gir veldig fin og naturlig glød.
Altena Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Jeg har selv veldig lys hud og bruker solpudderet til Isadora. Det er shimmer i det jeg bruker, men ikke ekstremt mye og såvidt jeg vet har de varianter uten shimmer også. Jeg er i hvertfall veldig godt fornøyd med mitt
Rexina Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Venninnen min har solpudder fra L'oreal og det er VELDIG fint:) Hun er ganske lys i huden med gul undertone og bruker blonds (et pudder med to farger). hun er brunette, men det ser veldig bra ut på henne. hun får ikke så mye farge at det ser rart ut, men nok til at hun ser "sunkissed ut".. Og det gir henne en nydelig glød *misunnelig* Men det var litt for lyst til meg da:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå