Gå til innhold

Sminke som sitter

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Kan noen anbefale sminke som sitter fast på huden? Sminken forsvinner på meg, og jeg ser usminket ut. Jeg tar mye på, men det vises knapt. Spesielt øynene tar ikke sminken. Finnes det noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt sminkeråd er følgende:

Øyne:

Elisabeth Arden - Eye Fix

Christian Dior - øyeskygge

Christian Dior - kajalstift

Lancome - mascara

Eye Fix er en skyggebase fra Elisabeth Arden som bare er helt uunværlig for meg. Tar en ørliten prikk på hånden, gnir det ut og påfører øyelokket et tynt lag før jeg tar på kajal og øyeskygge .. Erfaringen min tilsier at Christian Dior har de beste skyggene og når man har basen under, så sitter skyggen og kajalen hele dagen gjennom ..

Svart mascara påføres til slutt ..

Skrevet

Det høres ut som såkalte primere kan være tingen for deg.

Urban Decay sin Primer Potion er uunværlig hvis du kan få tak i den og øyenskyggen sitter som støpt hele dagen.

Et annet nesten like godt alternativ til øyne er Lumene sin Eyeshadow Primer. Den får du kjøpt på de fleste parfymerier til ca 130kr

Det finnes primere til ansiktet også men får du begynner med komboen primer + flytende foundation vil jeg anbefale deg å prøve mineralsminke. Det kan være at problemet forsvinner.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Takk for tips. :love: Skal dra og handle inn dette dere foreslo her. Det er jo litt greit at sminken viser på meg. Venninne mine spør alltid OM jeg har sminket meg i det hele tatt. :gråte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...