Gjest Angrende nonne Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Fordi jeg bare må få skrevet det ut, jeg trenger at noen leser det, og fordi jeg ikke tør fortelle noen av vennene mine alt dette. Jeg var på festival. Jeg havner i en slags krangel med bestekompisen min, som jeg originalt telta med, sammen med en annen kompis. Så de to siste kveldene camper jeg med noen andre venner, en av hvem jeg roter med. Han heter Frank. Og rote med han gjorde jeg med opptil flere andre i campingvogna - Aslak og Jon inkludert. Så, sist lørdag da, en uke etter festivalen, så var jeg ute på byen igjen, med en stor del av de folkene jeg var på festival med, men ikke Frank (han jeg rota med, og liker). Jeg drikker altfor, altfor mye. Jeg har et punkt, og jeg vet hvor det punktet er, hvor jeg ikke skal drikke mer - for det kommer ikke noe godt utav det. I ett-tida møter vi på Aslak. Jeg og Aslak finner tonen, og han skjenker i meg whisky, heimert (don't ask), og øl. Jeg kjenner jeg er godt over punktet. I fire-tiden bestemmer vi at vi skal på nach, jeg ringer hjem og sier til mamma at jeg sover til ei venninne (big fat lie). Så vi drar på nach til en som heter Hans. Vi er Aslak, jeg, Jon, og en til jeg ikke husker navnet på. Etter som morgenen blir eldre, sitter jeg midt i mellom Jon og Aslak, pusker Jon på armene og ryggen, og bare er inntil Aslak. Det skal forresten opplyses om at Aslak er 24 år gammel. Når Jon og Hans er ute og røyker kliner jeg og Aslak. Hver gang de er ute og røyker. Og de røyker ganske mye begge to. Når Jon drar, for han skal reise senere den dagen, legger vi resten oss. Siden jeg og Aslak sånn egentlig har sovet i samme seng før (på festivalen. Tror du det er bra rart for meg å tenke på at han har hørt meg og Frank rote ganske heftig i samme seng som han lå i?), deler vi. Enda Hans sier at han har ei seng til meg og. Så, endelig alene, tar rotinga av. Før jeg vet ordet av det er vi begge nakne, og ja, du vet hva dette ender med. Jeg er fullt klar over hva jeg gjør, skremmende nok. Og jeg kjenner meg skitten selv da, når jeg tenker på Frank (men vi er ikke på noen måte sammen). Dagen etter, vel hjemme, ryr det inn med meldinger. "hva gjorde egentlig du og Aslak i går" - type meldinger. Jeg lyger, sier vi bare rota - har full panikk. Jeg og Aslak blir enige om at det skal bli mellom oss - at det er en bra ting vi deler eller whatnot. Okey. Litt beroliga. Håper bare ikke resten av huset hørte hva vi gjorde, for den senga var ikke akkurat knirkefri xD Så, i går kveld er jeg på date med Frank, to dager etter jeg ligger meg Aslak, for da har han kommet hjem fra ferie. Det går egentlig veldig bra, først spiser vi på Kina-restaurant, så går vi på kino, og så tar vi noen øl. Jeg kan ha sagt til han at jeg liker han (bad move, I know) Vi tenker vi tar siste bussen hjem, siden det er mandag. På grunn av meg (ikke spør) rekker ikke noen av oss bussen. Pinlig. Så jeg betaler taxi, og sier han kan sove hjemme til meg. På tross av mamma og pappa (Er bare 18, så bor hjemme). Vi sover i gjestesenga nede i kjelleren, og jeg krysser både fingre og tær for at vi ikke blir oppdaga. Så, når vi våkner (var forresten våken et par gagner om natta og, og rota litt, men ingenting viktig), er jeg sikker på at vi har blitt oppdaga, for jeg hørte pappa utenfor når han sto opp, men begge har dratt på jobb når vi står opp, og hittil har de ikke nevnt noe om det. Frank skal møte noen i byen 12, vet ikke om han rekker det, men jeg sender han nå på en buss, og kysser han hadet. Jeg føler at dette ble en veldig intens første date, og ja. Jeg tror ikke akkurat jeg viste med fra noen god side. Synspunkt? Hele uka her har vært så ødelagt :/
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Hva er problemet? Så vidt jeg ser har du ikke gjort noe galt.
Varsia Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Eeeeh... Jeg skjønte ikke helt problemet? Hva var greia med å fortelle om rotinga på forhånd, er det så relevant da? Har ingen synspunkter egentlig for jeg så ikke helt problemstillinga. Hvis det var for intenst er det vel bare å roe ned? Ikke gjør datinga til noe uhyre komplisert, for det er det ikke..
mysan Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Drikke litt mindre kanskje, så du slipper sånne nojaopplevelser i fremtiden...?
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Du er promiskuøs og det punktet du nevner ser du kun i etterkant av hendelsen! Alt henger sammen med det faktum at du er ung, dum og vel...,ung og dum! Å lese innlegget ditt var kjedeligere enn å ha "Hotel Cesar" gående i bakgrunnen uten bilde! Mitt råd til deg? Gi deg selv noen år og reflekter over det som er viktig for deg! Fylle rør bør du legge bak deg dagen derpå! Er det rølp så var det aldri alvorlig!
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Det er nok sjelden lurt å ligge med kompisen til en du liker, det samme gjelder roting. Du bør kanskje tenke over på hvilket punkt og hvorfor du tippet over, slik at du kan unngå dette i fremtidige situasjoner hvor noe står på spill om det blir sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå