Gjest Elize Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 (endret) Hvordan stoff er vanlig i en brudekjole, og hvilke farger? Og finnes det noen stoff butikker på internett? Endret 7. august 2007 av Elize
evilla Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Er det ikke silke eller satin som er vanlig? Og kjolene finnes jo i alle slags farger...men ivory er vel kanskje det mest vanlige? Ang stoffbutikker på nett vet jeg ikke noe om. Men husker å ha sett tråder om det før her på kvinneguiden...søk litt, så kanskje du finner de...ellers kan du jo spørre i hus og hage forumet..
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Hvordan stoff er vanlig i en brudekjole, og hvilke farger? Og finnes det noen stoff butikker på internett? det er vel ganske mange stoffer man kan bruke til en brudekjole. vanlig silke, thai silke, sandvasket silke, sateng i forskjellige kvaliteter og blonder er nok de mest vanlige. noe brokade kan vel også brukes. jeg kjøpte stoff til min brudekjole på Stoff og stil i Drammen, de har også internettbutikk så vidt jeg vet, ikke veldig dyre heller. jeg brukte mikrosateng og blonde fordi det ble veldig lett og behagelig og de var utsolgt for sandvasket silke da jeg skulle kjøpe det... de har dessuten mønster på brudekjoler så vidt jeg vet. Jeg endte opp med å forandre litt på mønsteret på en selskapskjole... ble veldig fornøyd... men hvis man bor i nærheten lønner det seg nok å dra dit selv, hvis ikke tror jeg man kan få tilsendt prøver....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå