Gjest piropa Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 På jakt etter ny mascara nå. Bruker en fra lancome for å få "hverdagsvipper"- pent separerte vipper,litt forlenga og litt farge på. Det jeg skal ha nå er en skikkelig festmascara En som gir mye volum,lengde,farge - ja, i det hele tatt alt en ønsker seg fra en sånn mascara. (Om den finnes, da). De jeg har kikka på er: Diorshow unlimited og Lancome Fatal Noen som har erfaringer fra disse, evt andre anbefalinger? Har hatt YSL faux cils og vanlig diorshow fra før av (og jada, godt fornøyd, men vil alltid prøve ut noe nytt)
Gjest Alou Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Det høres kanskje litt rart ut, men jeg bruker maskara fra et merke og børste fra et annet for å få den beste "looken". Jeg har YSL Volume maskara og bruker børsten til IsaDora Build up. Begge fungerer forsåvidt greit hver for seg, men jeg har lagt min elsk på IsaDoras børste. Den gir laaange vipper og ingen klumper. Ved å legge flere lag kan du skape mer volum og en litt mer fest-makeup. Jeg har dessverre ingen erfaring med de du linker til, så det kan jeg ikke utale meg om. Hvis du er interessert: Her er en maskaratest gjort av Femina redaksjonen.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Jeg har prøvd både Diorshow unlimited og Lancome fatale. Diorshow unlimited likte jeg, den gav fin lengde og klumpet ikke. Kunne godt tenkt meg å kjøpe den på nytt. Børsten til Lancome fatale er helt forferdelig og umulig å bruke. Blir bare klumper og jeg får masse mascara i øynene. Kommer aldri til å kjøpe den flere ganger, det er sikkert...;o)
Rexina Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 har prøvd Diorshow Unlimitid (mamma har den), og den gav VELDIG fine vipper på meg, men den satt litt dårlig og jeg får et like fint resultat med Lancome Flextencils eller Hypnose:)
Gjest Kaya83 Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Jeg kasta min diorshow unlimited, så dårlig var den.. Jeg er også en person som må prøve alt mulig, så jeg kjøper det meste av mascaraer og 99% havner i søpla.. Jeg går alltid tilbake til diorshow.. Følgende melding har jeg fått i samtlige parfymerier når jeg skal kjøpe mascara: Hvis du ønsker å oppnå tykke, lange øyevipper og er fornøyd med diorshow - IKKE BYTT MERKE! Den er den beste, og klarer du å bruke den, så får du ikke bedre effekt av noen andre mascaraer..
sweetdana Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Hva synes dere om testen i Femina som Alou refererer til? Er Chanel extracils så bra som det høres ut? Noen som har prøvd den?
SuperNova Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Følgende melding har jeg fått i samtlige parfymerier når jeg skal kjøpe mascara: Hvis du ønsker å oppnå tykke, lange øyevipper og er fornøyd med diorshow - IKKE BYTT MERKE! Den er den beste, og klarer du å bruke den, så får du ikke bedre effekt av noen andre mascaraer.. Er den så vanskelig å bruke?
Gjest Kaya83 Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Er den så vanskelig å bruke? Jeg syns ikke det, men kosten er jo ganske stor, så det er mange som sliter med den.. Jeg har forresten prøvd chanel-mascaraen.. Og jeg holder meg fortsatt til diorshow.. Det er ikke noe i veien med den, men den passer bedre til dagbruk hvis du har fine, lange øyevipper fra før.. Mine er ganske korte og tynne, så det er ikke fint på meg.. Eneste forskjellen den gir på mine vipper er at vippene blir sorte i stedet for nesten sorte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå