Sjokoladebiten Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 vurderer å bestille time hos hudpleier, for å få anbefalt produkter for min hud, hva slags hudtype jeg har osv. Gjerne an ansiktsbhandling også. Tips til hvor jeg bør dra, hva slags behandling jeg evt bør bestille? er ikke så vel bevandret i slikt
Gjest piropa Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Nå tar jeg vel igrunn tråden fra TS, men lurer på akkurat det samme. Bor i Bergen, så om noen vet om noen her i sentrum hadde det vært supert! Også sånn-ca pris hadde vært greit
Gjest Gjest_Orkidè_* Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 I Oslo er AHA hud og kroppspleie helt fantastisk. Er der regelmessig, og får like fantastisk behandlig hver gang! Jeg sliter med atopisk eksem og tørr hud, og har sett meget gode resultater på kort tid. Kjempekoselig hudpleier, og hjemmekoselig. Absolutt verdt et forsøk. Ligger på Risløkka, Økern.
Gjest Gjest_Orkidè_* Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Glemte forresten å si at jeg har faktisk vært på omtrent det som er av hudpleiesalonger i Oslo, i allefall av det som ligger på et normalt prisnivå, og dette er faktisk det eneste stedet jeg har blitt 100 prosent fornøyd. Sjekk ut hjemmesiden: www.aha-hudogkroppsterapi.com
Tecka Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Har vært hos Alles på Karl Johan og Karl Johan Hudpleie og er godt fornøyd med begge
Gjest Hege Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 vurderer å bestille time hos hudpleier, for å få anbefalt produkter for min hud, hva slags hudtype jeg har osv. Gjerne an ansiktsbhandling også. Tips til hvor jeg bør dra, hva slags behandling jeg evt bør bestille? er ikke så vel bevandret i slikt Jeg går hos nimue Skin Frogner og kan bare anbefale deg de på det sterkeste: Proffe hudpleiere, fantastiske produkter og en kjempe fin salong. Jeg er sikker på at de kan hjelpe deg........ mvh Hege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå