littlemama Skrevet 2. april 2002 #1 Del Skrevet 2. april 2002 vi kommer til å be faddere i bryllupet som så mange andre,men hvorfor?fordi det er en regel å gjøre det i bryllup,og den må ikke brytes mener min mamma,for sånn er det bare.vi kommer sikkert ikke til å gjøre det heller,men jeg har ingen kontakt med min ene fadder,da han var gift med min tante før.jeg har ikke snakket ordentlig med han siden jeg var liten,og nå er vi bare på hils.det er så mange andre jeg heller ville hatt til middag.huff, stygge tanker...men hva mener dere om saken?:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #2 Del Skrevet 2. april 2002 Vi ber ikke faddere bare fordi de er faddere. Den ene fadderen min kommer, men det er ikke fordi personen er fadder, men fodi vi har mye med hverandre å gjøre. Jeg syes så absolutt ikke dere skal be faddere om dere ikke har kontakt, det er ikke naturlig. Foreldre bør forresten bli flinkere til å gi barn faddere som barnet senere vil ha nturlig kontakt med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
August Skrevet 2. april 2002 #3 Del Skrevet 2. april 2002 Vi ber ikke faddere selv om de er i slekt med oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #4 Del Skrevet 2. april 2002 Vi ber ikke faddere. Det er kun min Gudmor og hennes mann som jeg kunne tenkt meg å ha med på festen - men det er litt langt å komme hele veien fra Kongo da - han har ikke kontakt med sine faddere så han så ikke poenget i å invitere dem. Det blir lissom bare å invitere for å invitere....plikt.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 2. april 2002 #5 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg inviterer alle mine faddere, da jeg fortsatt har kontakt med de. Han ene er onkelen min, og han er nå skilt fra eksen som da var fadder på meg. Jeg ber henne selv om jeg ikke har sett henne på ihvetfall ti år. Er det unormalt? Trodde det var en plikt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #6 Del Skrevet 2. april 2002 Det er ingenting som skal være plikt mener jeg da 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #7 Del Skrevet 2. april 2002 Synes ikke noe om å be noen bare fordi det er en plikt jeg. Stakkars vedkommende vil sikkert heller ikke føle seg vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 2. april 2002 #8 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg er ikke riktig sikker på hvem som er fadderne mine engang jeg.. Men jeg tror det er en onkel og en tante - som blir bedt i bryllupet uansett. Jeg ville ikke ha invitert noen kun av plikt fordi de var faddere. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå