Gå til innhold

babyoil-gel

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei! noen som har funnet den noe sted? er jo reklame for den.. har vært på vita, men de har bare vanlig babyoil.. Vil ha geleen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja den vil jeg å teste.

Vanlig baby oil funker kjempebra, men blir litt vel rennende.

Gel er jo genialt.

Men ikke sett den noe sted. (ikke lett så mye heller enda da men)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den på mega jeg. mmmmm... Tar litt lang tid på å trekke inn da, så jeg bruker den før jeg legger meg. Får deeeilig hud! Og ingen fæle ukjente allergifremkallende parfymerte ingredienser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte også på Mega, har nettopp tatt på faktisk!! :wink: Får så god og myk hud av den, men blir litt klissete....Men det tåler jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meny har den også! Spør etter den i butikken der du handler, alle dagligvare forretninger kan skaffe den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lott@

Unnskyld meg men, kan det være noe særlig å smøre seg inn med denne olje-gléen da???? Det må jo bli uggent og klissete etter min mening..... eller tar jeg helt feil???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange babyolje-produkter er faktisk laget på en mineraloljebasis, og er ikke noe jeg ville smurt hverken på min baby eller meg selv. Ren planteolje er ofte et minst like bra alternativ, og innholder heller ikke hverken mystiske tilsetningsstoffer eller mineralolje. Selv bruker jeg ren jojobaolje, den trekker inn i huden umiddelbart så det er ikke noe problem å kle på seg med en gang. Min mor bruker den både i ansiktet og på kroppen. Har lest at andre sverger til olivenolje, men den trekker ikke like fort inn i huden. Dette har jo egentlig ikke noe med temaet å gjøre, jeg kunne bare ike dy meg...

Håper du kan tilgi meg, gjest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Starya

Kjøpte den på mega. Blir ikke klissete hvis jeg tar den på rett eter jeg kommer ut av dusjen, før jeg tørker meg. Har jeg det på tørr hud er det derimot verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Renate

Dere er vel klar over at mineralolje faktisk lages av det sorte stoffet som spruter opp av jorda?

Og det skal man liksom smøre på babyer :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Donna

Hehe ...smurte på tørr hud jeg første gangen ....dere er herved advart : det anbefales IKKE :ler:

Har prøvd den på våt hud - men må bruke små mengder - og det blir faktisk litt klisset etterpå - så det blir å loffe rundt i morgenkåpa resten av kvelden ..ikke å kle på seg ....

Men dagen etterpå er hunden deilig myk ......så jeg liker babyolje-gelen jeg ......og på hendene er den fantastisk ....!!!

kjøpt på Obs. - eh ...heter vel coop nå kanskje.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Er det noen av dere som kan sjekke om den inneholder parafin for meg? Jeg vil også prøve den, men har dårlig erfaring med Natusan produktene da stort sett alle inneholder parafin. :roll:

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Ja den inneholder vist parafin :o (?????????!!!!!) parafin - er ikke det brennbart ...lampeolje ? Hvorfor ha det i et slikt produkt ...?? Hm - det var merkelig ....og så til barn da ..helt forbauset jeg ... :o kan umulig være bra???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...