Gå til innhold

Vil ha annen farge!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Halla_*
Skrevet

Samboeren min og jeg er på utkikk etter skap, kommoder, skjenker etc i samme farge som Ganges-møblene på Møbelringen. Vi har sett endel trehvite skap som vi synes er fine og mye billigere enn de som er mørke.

Da kan men vel forandre farge selv, med beis eller noe? Hvor får man kjøpt det, og hvor mye vil det koste?

Videoannonse
Annonse
Gjest prestekrage
Skrevet (endret)

Uten at jeg vet hvilken farge eller materiale gangesmøblene er i- men jeg har malt om en furu- sjenk. Var trehvit- grunnet to ganger og så to strøk med helt blank sort maling. Bytte ut dør/skuffe- knotter fra de orginale- til ståkhåndtak kjøpt på Claes Ohlson!

Husker ikke totalkostnaden- men tipper ca 500.- (da inkl whitesprite, malekost og rull).

Ble kjempestilig!!!

Endret av prestekrage
Gjest Deception
Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil, finnes det noe som heter lakkbeis, og som er flott til bruk på trehvite møbler.

Skrevet

Lakkbeis er ok. Det tørker fort og blir fint. Det som kan bli mer vellykka er faktisk vanlig utendørs beis som du lakkerer etterpå. (Stå ute!) Det tar lengere tid å tørke, men farven blir dypere, mer ekte på en måte. Det er faktisk billigere og Du bør nok beise to strøk. Pass på at du ikke velger for mørk farve, ta heller litt lysere enn du tror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...