Adonia Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 har glemt å avbestille en bok i damms bokklubb, finnes det et sted jeg kan levere inn denne boka? vet nemlig at jeg går ann hos De norske bokklubbene, de har en utsalgsadresse det man kan levere inn bøker man har glemt å avbestille!
Høstjenta Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 I følge loven om angrerett kan du returnere uskadete/uleste bøker innen 3 mnd se link til damm sine nettsider http://www.dammbokklubb.no/@faq/default.as...r=3&faqID=2
ringblomst Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Ikke etter det jeg vet, men det er bare å sende den tilbake med skjemaet som fulgte med pakken om angrerett. Kjipe portopenger riktignok, men sånn er det.
Adonia Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 hei, fant ut av dette for jeg ringte dem. man kunne levere bøkene i et lokale på majorstua, Fridtjof Nansens vei 14, tenkte det kanskje var flere en meg som helst ville slippe unna disse portopengene
Gjest Bokklubbkunde Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Og bøker fra en av De norske bokklubbene kan leveres på Gullhaug Torg i Nydalen, og Cappelens bokklubb holder til i Mariboesgate 13 nede i sentrum...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå