Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Leser ofte at mange skriver at " Det er forskjell på kvinner og menn" i visse diskusjoner( gjerne i de som omhandler husarbeid, barn, karriere etc.. ). Hadde vært interessant å vite akkurat hva disse forskjellene består i... Noen som føler seg kallet til å svare?
Gjest Frøken Titt Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Jeg har opplevd at mange menn er glemske når det kommer til deltaljer. Kvinner husker ofte de små detaljene. Sånn er vi litt forskjellige i hvertfall. Ja vi ser jo forskjellige ut og alt det der, men det jeg tror det er noe ved begge kjønn som skiller oss der oppe i toppen.
Noorgie Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Leser ofte at mange skriver at " Det er forskjell på kvinner og menn" i visse diskusjoner( gjerne i de som omhandler husarbeid, barn, karriere etc.. ). Hadde vært interessant å vite akkurat hva disse forskjellene består i... Noen som føler seg kallet til å svare? Her er vel et eksempel på forskjellen mellom mann og kvinne (nå skal det jo sies at ikke alle damene her inne er enig i henne). http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=279597&hl= Kvinner kan henge seg opp i detaljer og "gnage" på ting som menn ser på som helt irrelevant.
Noorgie Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Forøvrig er jeg personlig IKKE flink til å finne ting i huset, men er derimot VELDIG flink i å finne frem, både i bil og til fots. Har jeg vært en plass finner jeg alltid tilbake. Det er det mange av damene som ikke får til....hehe :kaffe:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå