Gå til innhold

Dere som sier at " Det er forskjell på kvinner og

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser ofte at mange skriver at " Det er forskjell på kvinner og menn" i visse diskusjoner( gjerne i de som omhandler husarbeid, barn, karriere etc.. ;) ). Hadde vært interessant å vite akkurat hva disse forskjellene består i... :)

Noen som føler seg kallet til å svare? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Frøken Titt
Skrevet

Jeg har opplevd at mange menn er glemske når det kommer til deltaljer. Kvinner husker ofte de små detaljene. Sånn er vi litt forskjellige i hvertfall. Ja vi ser jo forskjellige ut og alt det der, men det jeg tror det er noe ved begge kjønn som skiller oss der oppe i toppen.

Skrevet
Leser ofte at mange skriver at " Det er forskjell på kvinner og menn" i visse diskusjoner( gjerne i de som omhandler husarbeid, barn, karriere etc.. ;) ). Hadde vært interessant å vite akkurat hva disse forskjellene består i... :)

Noen som føler seg kallet til å svare? :)

Her er vel et eksempel på forskjellen mellom mann og kvinne (nå skal det jo sies at ikke alle damene her inne er enig i henne).

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=279597&hl=

Kvinner kan henge seg opp i detaljer og "gnage" på ting som menn ser på som helt irrelevant. :popcorn:

Skrevet

Forøvrig er jeg personlig IKKE flink til å finne ting i huset, men er derimot VELDIG flink i å finne frem, både i bil og til fots. Har jeg vært en plass finner jeg alltid tilbake. Det er det mange av damene som ikke får til....hehe :kaffe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...