Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg brudekjole, som alikevell ikke er altfor brudete da vi skal gifte oss på tinghuset og ha et lite bryllup. Mer selskapskjole kanskje. Hvor i Oslo finner jeg butikker der de selger dette tro?? Og hvor finner jeg undertøysbutikker med fint undertøy?? Kjempefint hvis noen kan hjelpe meg.. :smilyblomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Coast nederst i Bogstadveien har masse fine kjoler! Evt synes jeg at Agape har mye enkle brudekjoler... Og Diin brudesalong er også bra!

Skrevet

Agape har mye pene selskapskjoler. :)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_guest_*
Skrevet
Jeg skal kjøpe meg brudekjole, som alikevell ikke er altfor brudete da vi skal gifte oss på tinghuset og ha et lite bryllup. Mer selskapskjole kanskje. Hvor i Oslo finner jeg butikker der de selger dette tro?? Og hvor finner jeg undertøysbutikker med fint undertøy?? Kjempefint hvis noen kan hjelpe meg.. :smilyblomst:

Eden brud på grünerløkka har veldig fine selskapskjoler bla fra forever yours.

Skrevet

husker ikke hva butikken heter men det ligger en undertøysbutikk i øvre slottsgate, som finner det perfekte undertøy til kjolen du velger å ha på deg. (ta den med dit) hun som driver stedet har jobbet der i maaaaaaange år (type 30 eller noe) og hun KAN sakene sine. :jepp:

de har både sexy og praktiske undertøys-løsninger og er veldig flinke til å vite størrelser og fasonger som passer til en bare ved å se på en!

lykke til med både kjole, undertøy og fest! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...