Gå til innhold

Hvis noen ringer...

Hvis noen ringer på døra eller telefonen mens du står i dusjen, hva gjør du da?  

1. 1. Hvis noen ringer på døra eller telefonen mens du står i dusjen, hva gjør du da?

• Åpner døra eller tar telefonen.
      8
    • Åpner døra, men svarer ikke på telefoner
      3
    • Svarer hvis telefonen ringer men åpner ikke døra
      8
    • Ingen av delene. Går ikke ut av dusjen før jeg er ferdig
      43

Fremhevede innlegg

Skrevet

hmmm. hvis noen ringer på telefonen når jeg står i dusjen, hører jeg det ikke. da sender jeg en tekstmelding om at jeg var i dusjen etterpå, så får de ringe tilbake hvis det var noe viktig.

dørklokka mi er ute av drift, har etter tre år enda ikke giddet å skifte batterier... men huset mitt er bittelite, så jeg hører hvis noen banker på. tror jeg.

nå bor jeg langt uti skauen, så det er sjelden noen banker på, men om det skulle skje mens jeg er i dusjen, hadde jeg nok åpnet badevinduet og sagt hei, det er nemlig rett ut mot trappa...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg har med telefonen inn på badet så tar jeg den.

Om jeg venter besøk og det ringer på, kan det hende jeg har låst døren, da går jeg og åpner, men kikker ut vinduet først... :wink:

Ellers er det bare unger og dørselgere som ringer på her, så da har jeg en god grunn til å ikke åpne :ler:

Gjest Zalomine
Skrevet

I 90% av tilfellene er det folk som skal ha tak i en av våre naboer som ringer på her. Det er totalt 6 ringeklokker ved ingangsdøra (flere leiligheter i huset) og bare EN med navnelapp på, det er vår. Alle ringer på den, enda de ikke skal ha tak i oss....

Skrevet

Dusjen min er veldig nærme både døra og telefonen (sånner jo livet på hybel) så om jeg er i dusjen roper jeg til den som står ute at jeg kommer snart...( :oops: ioda, må visst revurdere det til neste gang. Ikke rart gutta her banker på hver gang jeg dusjer!!) Nei, men telefonen tar jeg som regel hver gang. På studenthjemmet her har vi egen ringelyd for intern-telefon, og da tar jeg den som regel ikke. Men er det ekstern-telefonen kan det jo være den deilige kjæresten min som ringer, og det vil jeg ikke gå glipp av!

Gjest Zalomine
Skrevet

Ja, da jeg bodde på den hybelen, så tok jeg også telefonen dersom den ringte, for der hørte jeg den (svart telefonen dryppende våt flere ganger der) den siste tiden var jo intern lyd nærmest enbetydende med at det var han som nå er min samboer da, så da tok jeg den jo i alle fall. Ekstern betydde somregel mamma.. Etter at vi flytta sammen, men fortsatt bodde der så var det slik: intern lyd det er til ham. Ekstern lyd det er til meg. Det stemte i 90% av tilfellene. (hendte at noen ringte eksternt til ham, av og til...)

Men her er det altså ikke slik, så her tar jeg vel kanskje heller meg meg telefonen i dusjen. Døra er alltid låst når jeg dusjer (og resten av døgnet) så det kommer ikke inn noen og venter, annet enn sambo da, selvsagt. Hadde skreket passe høyt om jeg kom ut av dusjen og fant gjester på stua ja (jeg skriker SVÆRT høyt når jeg skremmes slik)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skynder meg ikke ut og tar telefonen eller åpner døren hvis jeg står i dusjen eller ligger i badekaret. Eller lager mat. Eller leser en god bok. Eller rett og slett ikke gidder å snakke med noen akkurat da. 8)

Jeg kan bare se etterpå hvem som har ringt, og... la være å ringe dem tilbake. :P

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Har som oftest med meg mobilen på badet, svarer den fort i håp om at det er min kjære. Blir jo ofte skuffet, da.

Sjeldent noen ringer på døren, jeg hører det neppe uansett slik jeg synger i dusjen. Når jeg tenker meg om, så tror jeg aldri det har skjedd mens jeg har dusjet.

Derimot, når jeg sitter på do - DA skal alle ha tak i meg. Men da får det bare være, da driter jeg i det.

WildThing

"puss puss så får du en suss"

Gjest Frøken Dings
Skrevet

Hvis telefonen ringer mens jeg er i dusjen er jeg egentlig bare glad til, for da slipper jeg å ta den. Jeg kan ikke fordra å snakke i telefonen, og jeg gjør det helst ikke i det hele tatt.

Gjest indiangranny
Skrevet

Jeg hører ingen avdelene fordi jeg synger mens vanndråpene faller. :D

Skrevet

Telefonen tar jeg men døra lar jeg være.

Gjest Donna
Skrevet
Frøken Dings skrev:

Hvis telefonen ringer mens jeg er i dusjen er jeg egentlig bare glad til, for da slipper jeg å ta den. Jeg kan ikke fordra å snakke i telefonen, og jeg gjør det helst ikke i det hele tatt.

Godt å høre at flere er som meg.

Gjest Hungle
Skrevet

Jeg dusjer ferdig jeg... :)

Bryr meg verken om telefonen eller døra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...