Gå til innhold

Hvis noen ringer...

Hvis noen ringer på døra eller telefonen mens du står i dusjen, hva gjør du da?  

1. 1. Hvis noen ringer på døra eller telefonen mens du står i dusjen, hva gjør du da?

• Åpner døra eller tar telefonen.
      8
    • Åpner døra, men svarer ikke på telefoner
      3
    • Svarer hvis telefonen ringer men åpner ikke døra
      8
    • Ingen av delene. Går ikke ut av dusjen før jeg er ferdig
      43

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nysgjerrig :ler: Så nemlig en slik må-løpe-ut-av-badekaret-for-å-åpne-døra-vits og lurer derfor på om folk gjør det IRL.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ringer på døren eller telefonen ringer, så lar jeg det være. Jeg går ikke ut av dusjen før jeg er ferdig.

Det er jo ikke så kult å stå der helt innsåpet og så ringer det på døren eller telefonen ringer.

Skrevet

Hvis jeg venter på en tlf, tar jeg den med inn på badet ja

Det har faktisk hendt at jeg har tatt tlf i dusjen :ler:

Har snakket flere ganger i tlf, mens jeg har ligget

i badekaret..

Men det er så sjelden at jeg valgte det siste alternativet..

:sjarmor:

Gjest Zalomine
Skrevet

Ja, hva skal jeg svare? Om telefonen ringer når jeg står i dusjen, så hører jeg den ikke. Om den ringer og jeg hører den, ja da er jeg antakelig ikke undrer rennende vann, men da løper jeg og tar den. Men å åpne døra? Vi har bodd her i over et halvt år, og enda har det ikke ringt på døra og vært til oss mer enn EN gang som vi ikke visste om på forhånd. (det var en nabo som ville låne t-lys, av alle ting) Det jeg mener med at vi visste om det var altså besøk fra andre deler av landet som overnattet andre steder i byen (mine foreldre på campingvogn, hans foreldre i den gamle leiligheta vår, da vi hadde begge i noen uker) som dukket opp til frokost. I slike tilfeller står jeg ikke i dusjen, og slipper dem uansett inn.

Men om det ringer på døra, så hører jeg heller ikke det i dusjen. (og skulle jeg gå ut til vilt fremmede som det er 99% sannsynlighet ikke skal ha tak i meg, med bare et håndkle rundt meg? Jeg må først ut i en felles inngang da, og så til ytterdøra, og det uten anstendig påkledning er ikke aktuelt nei) Svaret blir vel at jeg tar telefonen, men åpner ikke døra, men hører ingen av delene fra dusjen.

Skrevet

Jeg blir selvfølgelig stående i dusjen.....de får nok ringe opp igjen... :wink:

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg må jo innrømme, de trenger ikke engang ringe oppigjen, jeg ser jo i ettertid hvem som har ringt..... Men likevel løper jeg etter den.... Rar? Jeg?

Skrevet

Jeg er så nysgjerrig at jeg løper i vei hvis telefonen ringer. Er det noen spennende mennesker tar jeg bare telefonen med meg inn på badet. Enda vi har nummervisning gjør jeg altså dette. Ikke bare du som er rar, Fredagsbarn :oops:

Men døra åpner jeg ikke. For mye styr å tulle på seg ting og tang. Og ikke hadde jeg følt meg spesielt lur hvis jeg hadde tusla ut, dryppende våt i bare badekåpe og sagt hei.

Gjest Donna
Skrevet

Ikke alltid jeg hører det ..men dersom jeg hører telefonen ringe- hender det at jeg løper for å ta den *ler*....men å åpne døren - NEI :ler:

Skrevet

Står i dusjen. Når det gjelder tlf så har vi sånn nummerviser, ringer opp etterpå.

Julie.

Skrevet

Jeg hører ingenting når jeg står i dusjen, så da får det bare ringe der det måtte være. :)

Skrevet

Om jeg står i dusjen, gidder jeg ikke gå ut, innsåpet og våt for å åpne eller ta tlf..

Jeg tar av og til med meg tlf på badet om jeg skal ligge i badekaret.

Har, som Jinx, snakket i tlf når jeg ligger der.

Men som oftest gjør jeg meg ferdig på badet.... Ringer opp igjen senere..... :D

Skrevet

Når jeg står i dusjen hører jeg verken telefon eller dørklokke... Hvis jeg venter en viktig telefon eller besøk så utsetter jeg vel mest sannsynlig dusjen en liten stund...

Gjest Duchess
Skrevet

Er utrolig nysgjerrig av meg da.....kan nok finne på å løpe å ta telefonen da...den er stort sett med meg overalt, og venter jeg en telefon, så tar jeg den med meg og tar tlf selv om jeg står i dusjen,

Men åpner ikke døra, nei.

Skrevet

Hører ingen av delene når jeg står i dusjen....

Skrevet

Må nok innrømme at jeg løper etter telefonen når jeg hører den. Er så nysgjerrig :oops: Ringer det på døren så lukker jeg opp vinduet på badet, det vender mot ytterdøren.. Da slipper jeg å kle meg i det hele tatt 8) Når det ringer på døren hos oss blir jeg veeeldig nysgjerrig... de fleste av våre nære venner og kjente går rett inn.

Skrevet

Vi har også nummerviser på tlf så nysgjerrigheten blir tilfredsstilt...med mindre det er hemmelig nummer da....'

Men skal jeg bade tar jeg med meg tlf inn på badet slik at jeg både kan svare og ringe selv...

Men døra får stå ifred-garantert!!!

Gjest sexysadie
Skrevet

De få gangene jeg har tid til å fylle opp i badekaret og slappe av der, og d skulle ringe på døren eller telefonen skulle begynne å ule så får d bare være. For da er jeg i badekaret.

På den annen side. De som ringer på er de som ikke er vandt til meg for kjente kommer da bare inn og setter seg i stuen og venter...

Skrevet

Jeg gjør meg ferdig i dusjen først jeg :kul:

Skrevet
Hører ingen av delene når jeg står i dusjen....

Ikke jeg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...