Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Hei hvis dere hadde møtt en fyr dere ble kjempeforelsket i, og han likte deg kjempegodt,men sagt at han ikke ville gifte seg med deg, hva hadde du gjort eller sagt da? hadde du tenkt at det ikke gjør noe?
Sheba Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Hei hvis dere hadde møtt en fyr dere ble kjempeforelsket i, og han likte deg kjempegodt,men sagt at han ikke ville gifte seg med deg, hva hadde du gjort eller sagt da? hadde du tenkt at det ikke gjør noe? Hadde ikke gjort noen ting. Har uansett aldri følt noe behov for å gifte meg. :kaffe:
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 OK, så da hadde du fortsatt å møte ham? det er det jeg vil i hvertfall, jeg klarer ikke å holde meg unna....men en ting til, han sier mye rart, han sa til meg at jeg tenker så sakte...da ble jeg litt paff, sier til meg indirekte at jeg er dum.... men jeg prøver ikke å ta meg nær da....
Gjest s0l Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 OK, så da hadde du fortsatt å møte ham? det er det jeg vil i hvertfall, jeg klarer ikke å holde meg unna....men en ting til, han sier mye rart, han sa til meg at jeg tenker så sakte...da ble jeg litt paff, sier til meg indirekte at jeg er dum.... men jeg prøver ikke å ta meg nær da.... At du tenker sakte kan vel heller bety at du bruker litt lang tid på å bestemme deg for ting? At du er en tankefull person? Elns? Ang spørsmålet ditt.. Det kommer an på hva han hadde ment med det han sa. Om han mente at han ikke vil gifte seg helt sånn generelt, hadde det vært greit. Men om han mente det slik at han aldri kommer til å gifte seg med MEG, fordi jeg er meg og jeg ikke er en sånn jente han vil gifte seg med, hadde jeg stengt fornøyelsesparken og slengt døra i trynet på mennesket.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 ja, det var det da....litt sent å spørre nå hva han mente om det, men han sa at han ikke ville ha barn heller, at han ikke tør, at det er så mye ansvar, jeg må jo tjene penger også sa han merkelig type ja, tror han er typen som ikke liker å være bundet, men det får ikke hjelpe, jeg skal ikke ha flere barn jeg heller, jeg har ett fra før....
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Hei hvis dere hadde møtt en fyr dere ble kjempeforelsket i, og han likte deg kjempegodt,men sagt at han ikke ville gifte seg med deg, hva hadde du gjort eller sagt da? hadde du tenkt at det ikke gjør noe? jeg viste ikke at og gifte seg var et krav for at 2 personer skal bli sammen.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 nei, det er vel ikke et krav, aner ikke hvorfor han sa det, men han har vel ikke noe intensjoner om å bli sammen med meg heller da..... rart, kanskje han har forpliktelsesangst?
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 At du tenker sakte kan vel heller bety at du bruker litt lang tid på å bestemme deg for ting? At du er en tankefull person? Elns? Ang spørsmålet ditt.. Det kommer an på hva han hadde ment med det han sa. Om han mente at han ikke vil gifte seg helt sånn generelt, hadde det vært greit. Men om han mente det slik at han aldri kommer til å gifte seg med MEG, fordi jeg er meg og jeg ikke er en sånn jente han vil gifte seg med, hadde jeg stengt fornøyelsesparken og slengt døra i trynet på mennesket. hvorfor skal det være greit da?
FrizzleSizzle Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Å ikke ville gifte seg behøver ikke å bety forpliktelsesangst. Verken kjæresten min eller jeg vil gifte oss. Masse grunner til det. Dyrt, orker ikke planlegge, vil ikke være sentrum for oppmerksomhet, ser ikke vitsen med den tradisjonen osv. Heldigvis er vi veldige enige i den saken, er jo verre hvis man ikke er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå