Thomasine Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Lillegutt (litt over 4) sitter ved frokostbordet og snakker om at folk har forskjellig kropp. Noen er lyse i huden og andre mørke. "Det er fordi de har vært mye mere i sola, kanskje hele natta!!?"
minnimy Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 min jente på litt over 4 hadde sagt i barnehagen at nå var mamma blitt prinsessen til pappa stakker tror vel at hun ikke er det...(.pga vi hadde giftet oss).
la Flaca Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Jenta mi på 2,5 år peker på lillebror ett år og sier; "Æ ska kjøp mæ en sånn liten snopp!"
Gjest Gjest_mamma_* Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Sønnen min på 3,5 var på do hos min søster. Han ser på tissen sin og sier til min søster; 'jeg har litt stor tiss, men søsteren min, hun har en bitte liten tiss som vi ikke kan se, men vet du hva? Pappa, han har stor tiss han, for tissen hans går helt ned til gulvet!!!!'
Thomasine Skrevet 8. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2007 Forrige dagen, etter at jeg hadde kastet håret mitt fra sluken (Etter min hårvask...røyter endel, ja...)ned i do, måtte lillegutt (4 år) plutselig akutt på do. Jeg hadde glemt å trekke opp etter meg, og han bare reiv av seg buksa og satte i gang dagens nødvendigheter... Etter en stund hører jeg ham rope:" Mamma, se, jeg bæsjer hår!!!" Jeg løp til og fortalte ham at det bare var håret mitt jeg hadde glemt å trekke ned. Han er ikke helt sikker enda...
skruf Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Da vi spiste middag igår kom det inn en ilter veps og surret ganske så hissig rundt bordet. Jeg tar en avis og springer ganske febrilsk rundt omkring for å få vepsen unna. Min fireårige jente ser beundrende på meg også kommer det; "Mamma, så flink du er til å danse og snurre rundt og rundt" Jada...
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 min jente på litt over 4 hadde sagt i barnehagen at nå var mamma blitt prinsessen til pappa stakker tror vel at hun ikke er det...(.pga vi hadde giftet oss). Kè? Forstod ikke helt denne, jeg. Tegnsetting er en fin ting
Angelheart Skrevet 10. august 2007 #12 Skrevet 10. august 2007 Vi var tidligere i sommer i et badeland. Sønnen på 3,5 år var med pappa i garderoben og da de skulle dusje før de gikk ut av garderoben skjønte han ikke helt nødvendigheten av det, for de skulle jo ut og bade! Pappan forklarte at man måtte være ren når man skulle ut i bassenget. Da slår Junior ut med armene og sier oppgitt: "Jammen pappa, jeg var jo nyvasket i fjor!" Joda, hos oss er det vanlig med et bad en gang i året....... Det skal sies at han sliter litt med tidsbegreper og han hadde vært i badebalja kvelden i forveien.
Holly Hobbie Skrevet 10. august 2007 #13 Skrevet 10. august 2007 Aa, jeg gleder meg til soennen min begynner aa snakke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå