little star Skrevet 7. august 2007 #1 Del Skrevet 7. august 2007 eller skal jeg si god måren Nå har jeg funnet ut jeg vil lage dagbok her inne, men er ikke så veldi flink til å skrive, men skal prøve Sitter nå venter på at ei lita frøken jeg passe skal våkne, så jeg kan spise frokost med hun..mmmm mat I dag er det faktisk sol, så tar sikkert ein tur på stranda her, å plukker noe skjell sammen med lille frøkna, det blir sikkert helt topp Ha en fin dag alle dere andre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 7. august 2007 #2 Del Skrevet 7. august 2007 til nabolaget P-T! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
little star Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 7. august 2007 P-T ja, jeg burde vell flytta meg til K-O Hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
little star Skrevet 7. august 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Regn igjen, hadde håpet på at finværet skulle holde seg, men neida http://forum.kvinneguiden.no/style_images/...-underlined.png Understreket Litt om meg selv:Jeg er en ganske normal jente som bor i Rogaland, er i begynnelsen av 20 årene. Jeg liker: Turer, fisking, festing, matlaging, vennene mine, dyr(spessielt hunder og katten.har en katt ) musikk, gå på konserter, barn. Jobber til vanli som dagmamma til en jente på tre år, og trivest med det, vi gjør mye koseli sammen, baker boller, plukke blomster og lager bilder med di, vi øver på å telle(en og to og tre indianere)øver på hva fingrene heter(tommeltott,tommeltott hvor er du...) Er singel, men vet hvem jeg vil ha... :rødme: Endret 7. august 2007 av little star Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå