Mrs B Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Vi hadde heldigvis opphold nesten hele dagen, jeg var spesielt bekymret for da vi skulle ut av kirken. Hadde vært trist hvis det hadde sprutregnet Men var opphold da, og fikk tatt bilder ute Begynte å regne litt bare på slutten da vi tok bilder. Også klarnet det opp på kvelden og fikk faktisk litt sol Men fikk litt regn i sløret da, skal visst gi lykke Hvordan var været for dere?
Gjest Sommerbrud07 Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Det regnet før, under og etter vielsen. Ikke sprutregn, men nok til at vi måtte ha paraplyer. Trodde jeg skulle bli skikkelig skuffet over det (var jo en grunn til at vi ville gifte oss på sommeren...), men da jeg sto der på kirketrappen, kunne jeg rett og slett ikke brydd meg mindre!! Ble litt overrasket over egen reaksjon Og det var helt perfekt temperatur - ca 18 grader. Herrene slapp å få gjennomvåte skjorter, mens damene ikke trengte sjal e.l. for å holde varmen. Vi tok bilder ute (under tak), og de ble superfine! Bilder blir uansett generelt finere bilder når det ikke er sol - ingen mysing, lyset blir bedre, mer dybde i bildene osv. Det sprutregnet under middagen, men da var vi jo inne. Og etter middag klarnet det opp, og vi kunne være ute. Er bare lykkelig for at det ikke var sol og kjempevarmt. Da hadde vi rett og slett strøket med under middagen. Jeg var i et bryllup en gang der det var sol og 27 grader. Det la rett og slett en stor demper på festen - alle var så varme at ingen orket å drikke noe vin, mange mistet matlysten, og alle satt bare og viftet med et papir under kaffen for å få litt luft. Og bruden måtte sminkes om flere ganger. Det ble rett og slett fryktelig slitsomt, og alle tenkte bare på varmen hele tiden. Til alle kommende bruder: Dere kommer til å bry dere mye mindre om været enn dere tror på forhånd!! Dagen blir fantastisk uansett!
jente 79 Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Vi hadde perfekt vær. Sol hele dagen, men ikke for varmt. Sprutregnet dagen etter da, så veldig fornøyd da
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Regn, regn og atter regn. Men vi hadde en super dag!
Catgirl Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Vi hadde superflott vær. Det var egentlig meldt regn, men det ble bra heldigvis. Så 7 taller er kanskje lykke tall likevel? hehe.
Gjest frulou Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Vi var kjempeheldige og fikk tilnærmet drømmevær. Det var stort sett skyet,men med solglimt innimellom.Hadde det vært skyfri himmel hadde det blitt ubehagelig varmt. Ved midnatt kom det en regnskur,men det var bare deilig og forfriskende. Giftet oss 22.juni i år.
flickan Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 vi hadde drømmevær.. Var superbekymret på forhånd fordi vi skulle ha utevielse og basert oss på å bruke hagen en del. det regnet jo i et sett dagene før vielsen og væmeldignene for dagen så grå ut.. Men likevel ble det kjempevær, med litt overskyet til tider. Ikke for varmt og ikke for kaldt.. Jeg kjente tom to regndråper i det jeg gik ut av bilen, men det ble med det.. så da fikk jeg vel med meg hell og lykke på veien også ..
*Emma* Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Vi giftet oss i mars - men var i Florida så vi håpet jo på fint vær. (Selvom det kan være ustabilt der borte også da.) Solen strålte og dte var helt nydelig. Eneste som overrasket oss var at vi ventet at bildene etter seremonien ville bli tatt i skumring (sola går tidligere ned der borte og vi hadde sen vielse) - men så stilte vi klokka dagen før vielsen og fikk strålende sol også etter seremonien. (Nesten litt dumt for vi myser på mange av bildene....og det hadde vært litt kult med solnedgang på bildene....)
Arkana Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Vi var veldig heldig. Det regnet både før og etter, men på dagen vår var det sol, varmt, skyfri himmel og rett og slett nydelig vær. Så jeg bryr meg ikke om lykken med regn i sløret (hadde ikke slør uansett) for jeg ville ha sol, og det fikk jeg.
Gjest Alma1978 Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 Jeg skal gifte meg til lørdagen og følger med på værvarselet! Det har sett lovende ut, helt til i dag... Nå meldes det kraftig regn! Det er "hyggelig" å lese at det har gått greit med dere som har hatt litt regn Håper bare at det ikke høljeregner når vi skal inn/ut av kirken, når vi tar bilder og under mottagelsen.
Majabeth Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Vi hadde nydelig vær hele dagen! Men nå bor vi i Nord- Norge, og her har vi hatt kjempevær hele sommeren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå