Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2002 #1 Del Skrevet 2. april 2002 etter å ha syklet i ti minus uten lue,var jeg sjeleglad for å komme hjem.jeg hadde kjøpt en ledning på ekspert,som jeg skulle stappe inn i tv-outen på dataen min.mens den ene enden gikk inn i dataen,skulle den andre inn i tv`en.grunnen til dette er at jeg hadde lyst å se på dvd på tv`en fra dataen. til min gigantstore skuffelse ble det ikke vill skyting på tv`en,bare en stor,blå skjerm(og litt lyd).etter å ha plundret litt på nettet etter hjelp,og skarplesing av feilmeldinger,fant jeg ut at det var en kopibeskyttelse."synderen" var en viss macrovision-dings.er det noen som har klart å få den beskyttelsen vekk???(pokkers macrovision) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #2 Del Skrevet 2. april 2002 Hvorfor ikke bare levere inn hele greia og forlang å få penger tilbake. Begrunn det med at du ikke får spillt den av på PC'n.Og hvis det ikke står en klar og tydelig beskjed på coveret om at den er kopibeskyttet, har de ingenting de skulle ha sagt. Slik SKAL det være opplyst om! Nullet (sint på kopibeskyttelser og proprietære lyd/bildeformater) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #3 Del Skrevet 15. april 2002 Fatter ikke hvorfor du fikk kopibeskyttelsesfeil for å ville se film på tven! Har du en spesialdyr tv til 60.000 eller??? Ett tjuvtriks er å stille skjærmen til pcen inn på 800*600, skru avpcen, nappe ut skjærmkabelen, og kun plugge inn tven, og skru på igjen! Du vil da sannynlivis få opp windows på tven, og kan se filmen i ro og mak... Jeg bruker den ene pcen kun tilkoblet tven Har ikke skjærm på den. Genialt å spille eller se på film, JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå