Tigerlily Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 (endret) Jeg er på jakt etter gode børster for øyensminke. Mer spesifikt, jeg trenger en børste som er god til å legge fargene på øyelokket med og en god blending-børste (dus ut-børste på norsk?). Samme for meg om det er naturhår eller kunstig (men kunstig ønskes helst, for dyrenes komfort...) så lenge børstene er gode og kan fåes tak i utenfor Oslo (er ikke tilbake i Oslo før om over to uker). Edit: språk. Endret 6. august 2007 av Tigerlily
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Paula dorf på strawberrynet! Usikker på om de er å få kjøpt i Norge. Fantastiske! Kjempegode kritikker på makeupalley, der er det mange som er flinke. Jeg har en base-børste (?), litt stor øyenskyggebørste. Kjempegod!
Tigerlily Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 Ah, men de må helst være å få tak i i norske parfymerier, og helst merker man får tak i på det gjennomsnittlige parfymeriet... Men takk for tipset!
Corrazy Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Tja... Vet ikke helt om du regner the Body Shop som et parfymeri... Liker uansett kostene deres veldig godt. Har to av denne, tror jeg...
Mediocre Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Body Shop sine koster er veldig bra. Make Up store har også noen, de er heller ikke så verst. Skal du ha en til å duse ut bør du velge en liten en, med rund tupp (noe ala denne (helt til høyre, disse er fra Body Shop).
Tigerlily Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 Er bodyshop-børsten bløt nok til dusing ut? Har den store solpudder-/rougebørsten deres og den liker jeg ikke i det hele tatt. Alt for bløt, upresis og plukker opp en ujevn mengde med produkt synes jeg.
Scheherazade Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Tja, den er iallfall ikke bløt! Syns heller den er litt hard jeg, iallfall veldig annerledes enn den solpudderkosten. Ganske stiv i hårene, men funker egentlig bra til å duse ut siden den er ganske stor og flat (den blener-kosten altså, ikke øyeskyggekosten). Generelt syns jeg Body Shop er oppskrytt, holder altfor dårlig på skyggen, så vil ikke anbefale øyeskyggekostene deres iallfall. Men registrerer at 99% er uenige med meg! Ellers liker jeg øyeskyggekosten til Chanel, men syns ofte parfymerier har dårlig utvalg i koster.
Corrazy Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Synes de er ganske så passelige. Bruker øyenskygge fra Everyday Minerals og det funker for meg. Har jo brukt dem en del og, da...
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Clinique og Clarins har gode børster til all make-up, vil annbefale deg å ta en titt på disse i parfymeri.
Rexina Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Ja body shop har en egen blender, som jeg synes er veldig bra i alle fall:) Har eyeshadow og eyeshadow blender.
Tigerlily Skrevet 7. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. august 2007 Tror jeg tar en titt på Chanel-, Clinique- og Clarinsbørstene jeg. Bodyshopbørstene høres ikke ut som noe for meg.
Miel Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 (endret) Generelt syns jeg Body Shop er oppskrytt, holder altfor dårlig på skyggen, så vil ikke anbefale øyeskyggekostene deres iallfall. Men registrerer at 99% er uenige med meg! Jeg er en av dem - kostene til BS er de beste jeg har prøvd. (Og jada, jeg har også forsøkt noen fra "fine" merker som overhodet ikke holdt mål. Røytet, tålte ikke vask, tok opp enten for mye eller for lite produkt...) Endret 7. august 2007 av Miel
Chic' Wilma Skrevet 8. august 2007 #13 Skrevet 8. august 2007 Jeg bruker fremdeles id børstene mine til øyenskygger. De er i naturhår og i motsetning til id sine ansiktsbørster røyter de ikke. Favorittene er Heavenly Eyeliner Brush og Tapered Eyeshadow og en Crease Brush, jeg bruker til alt mulig. De er ganske dyre men de har stått tidens tann da jeg har hatt de i flere år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå