Gå til innhold

Proffe, rimelige hjemmesider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en baby på vei, og har sett flere barn med veldig fine hjemmesider.

Jeg har selv tittet litt på forskjellige muligheter, men de gratis/rimelige alternativene ser ikke direkte profesjonelle ut.

Derfor spør jeg; er det noen som vet om en privatperson eller et foretak som bygger rimelige og profesjonelle hjemmesider? Jeg er ute etter en hjemmeside der jeg kan poste bilder og oppateringer fra barnets liv.

Ettersom jeg har familie og venner veldig spredt, ville en hjemmeside som dette vært ideell for at hele slekta kan følge med barnets oppvekst.

Håper noen kan hjelpe!

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Selv har jeg veldig god erfaring med Onkel Artig - han opprettet en svært stilig og lett-betjent nettside for oss på bare 2 dager!

Vi fikk en nettside med egen forside, dagbok, bildegalleri og gjestebok :)

Vil absolutt anbefale denne mannen, han er hyggelig, profesjonell og veldig hjelpsom dersom du skulle ha spørsmål etterhvert.

Du finner Onkel Artig på www.onkelartig.com

Endret av Paulina74
Skrevet
Hva med å prøve CMS Made Simple?

CMSMS er proff, men enkel å håndtere. Siden det er basert på åpen kildekode er det også gratis.

http://www.cmsmadesimple.org/

Jeg har ikke prøvd CMSMS selv, men har datakyndige bekjente som har prøvd det, og dette med Made Simple er i følge dem en gedigen overdrivelse. Den ene er webdesigner, til alt overmål...

Skrevet

Jeg bruker www.freewebs.com. Er veldig fornøyd med den!

Du kan se på min her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...