Mathias Skrevet 20. mars 2003 #1 Del Skrevet 20. mars 2003 Hvor er du blitt av??? Savner dine gode, reflektive og morsomme, tullete innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. mars 2003 #2 Del Skrevet 20. mars 2003 ...og den blide avataren av den snille dama! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 20. mars 2003 #3 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg lurer på om det ikke var Vibeke som var den første som svarte på mitt første innlegg??? Hvor er det blitt av deg, da??? Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 20. mars 2003 #4 Del Skrevet 20. mars 2003 Ja..og disse; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 26. mars 2003 #5 Del Skrevet 26. mars 2003 Er her, jeg! Så godt å bli etterlyst Klemmer til dere alle, og en ekstra god en til Lasse. Vibeke (utrolig travel og viktig for tiden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 26. mars 2003 #6 Del Skrevet 26. mars 2003 det var bra du ikke var blitt helt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 26. mars 2003 #7 Del Skrevet 26. mars 2003 Bra vibeke :D minner om at en vis puppe tråd har ligget brakk en stund nå...... Få mere tid snart og ikke vær så veldig viktig da :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 26. mars 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 26. mars 2003 VIBEKE!!! Takk for god kos!!! Savner deg her på forumet da vettu! Kom tilbake så fort du er over det du holde rpå med da...(praksis?) :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 28. mars 2003 #9 Del Skrevet 28. mars 2003 Jippi! Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. mars 2003 #10 Del Skrevet 28. mars 2003 Puppetråden må frem i lyset igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 1. april 2003 #11 Del Skrevet 1. april 2003 Ja, Lasse, jeg har hatt mye praksis. Ferdig med den biten for en stund nå; fremover venter eksamen. Når det nærmer seg, kommer jeg nok til å henge endel på KG for utkoblingen sin del. Når det gjelder puppetråden, så må jeg her nevne at jeg har sett endel på BB mens jeg har oppholdt meg i gamlelandet siste tiden. Og fått med meg all puppepraten der. For å si det sånn: Det ble litt mye pupp. Mulig at store doser tysk-dubbet Discovery får meg til å ombestemme meg når det gjelder å legge brystene brakk. Samt uante mengder CNN-krigspropaganda får meg til å vende interessen mot mer livsbejaende emner. Vibeke (har puppe-pause) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå