Gå til innhold

Behåring på menn (mage/bryst/under armer)?

Anbefalte innlegg

Gjest WonderBoy
Skrevet

Så; hva mener Dere?

Mange mener kanskje at det bare skal være slik mannen er skapt, men noen mener kanskje noe annet?

Fant nemlig frem litt voks her i går fordi jeg har en god del hårvekst på selve magen - tenkte det ville være mer sexy med kun en veiviser nedover.... Og selv følte jeg det ble litt mer sexy...

Er jo også svært mye deiligere å være hårløs (forstår hvorfor Dere kvinner river av dere "alt"). Tok også under armene, vokset vekk håret der - nydelig - føles mye mer luftig og lettere å ta på deo blant annet....

Hva mener Dere om under armene da?

Legg gjerne inn alder, bosted også kanskje og kjønn.... :tommel:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..og årslønn, og skonummer... :hoho:

Skrevet

Synes det er greit å trimme vekk litt hvis det er mye, i hvertfall på ryggen. Kan være fint å rydde vekk under armhulene også, men ikke like ofte som på damer. Fint å ikke ha hele Amazonasjungelen i armhulene, men raka blir feil det også.

Ikke barber håret på brystet, glatte brystkasser ser tullete ut når du har passert 25, i hvertfall hvis du har masse hår andre steder.

Gjest Advena
Skrevet
Barber minst mulig.

:Nikke: Menn skal være menn.

Skrevet

Bor i oslo og er i slutten av tjueårene. Liker best trimmet eller glattbarbert....men har jo aldri blitt keen på noen som har hatt mye hår heller da (dvs vært interessert i eller blitt sammen med noen som senere har vist seg å ha masse hår).

Glatt rygg, om han skal ha hår på brystet og magen så bør de ikke være for lange (ikke godt å ligge på), glatte armhuler. Gjerne lite hår alle andre steder også ;)

Men har som sagt aldri fått testet hva jeg i realiteten ville syntes om daten min viste seg å ha mye hår

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Liker menn best naturlige, og foretrekker hår framfor hårløst. Kan bli litt skremt av apelignende menn, men kan like en god del hår. Til og med hår på ryggen er greit (syns verken det er tiltrekkende eller frastøtende). Ville blitt skeptisk om jeg fant ut at mannen vokset eller barberte.

Skrevet

Helst ikke hår på rygg, og ikke jungel-mann på bryst og mage, ellers går det greit. Liker helst de som er glatte, men er man over 25 ser det jo litt rart ut som en sa :ler:

Gerda fra Toten - 62 år :rødme:

Skrevet

Er det normalt at menn barberer armhulene?? :overrasket:

:fnise:

Skrevet

Metertykk strie på rygg, bryst og bak kan bli litt i heftigste laget, uten at det nødvendigvis virker avskrekkende.....ellers er jeg enig i at menn skal være menn og at det er deilig med litt hår ;)

Skrevet
Er det normalt at menn barberer armhulene?? :overrasket:

:fnise:

alle jeg har vært sammen med har trimmet lengden og "tynnet ut", noen tatt alt av og til. Ikke alle jeg oppdaget at gjorde dette på før det hadde gått en stund riktignok, så menn er nok litt i tvil om hvorvidt vi damer synes det er jålete eller rart eller en forventet gjentjeneste for våre glatte legger og lår ++ ;)

Skrevet

Samboer tar alt på magen og brystet, slik at han bare har veiviseren igjen. Det synes jeg er finest i alle fall. Så lenge gutten ikke har kjempemasse hår under armene, synes jeg det skal være der.

Skrevet

Hår på brystet og magen går an, men ikke ryggen.... Hårløs under armene? Tror det hadde sett rart ut... Og lange svarte hår på fingrene er ufyselig. Hadde en tannlege som hadde det, da skiftet jeg tannlege... :lur:

Skrevet

Tror det hadde sett rart ut, med en mann uten hår under hendene... :hakeslepp:

Synes faktisk det er sexy med hår under hendene (på menn, ja!). Såklart, om det er mye og ganske mørkt, går det jo ann å stusse litt, men glatt..neeeh, hadde blitt rart.

Ellers så er det vell greit å ta hår på rygg.. også er jeg ikke så veldig fan av laange mørke hår på tær :P

Skrevet

Menn skal være menn! Om det er fullstendig jungel er det greit med litt stussing nedentil og under armene, men ikke helt glatt. Og ryggen kan gjerne være hårfri. Men ellers synes jeg det er absolutt penest med hår! Og hår på brystet er et must, glatte brystkasser gir meg frysninger på ryggen!

Skrevet

Jeg liker også hårete menn! Ingenting er så sexy som en hårete, muskuløs brystkasse.

Jeg liker best menn med hår overalt unntatt et par steder "der nede", der kan han godt være glatt. Dersom han har hårvekst på ryggen, bør det forbli der. Jeg vil heller ha en mann med hår både på bryst og rygg, enn en mann uten hår verken på bryst eller rygg. Gjerne stusse det litt på mage, bryst, rygg og under armene, men ikke noe voksing eller barbering, nei!

Skrevet

Dette er jo veldig individelt da, hva man foretrekker, men siden du spør:

Minst mulig hår på rygg og brystkasse.

Jeg syns det heller over til det feminine med hårløse bein, armer og armhuler på menn, men har man kraftig hårvekst er det jo lov å stusse armhulene en smule.

Skrevet

Tar vekk alt hår jeg. Glatte fine legger og brøst.Har ike hår i armhulen,hvorfor det?

Skrevet
Tar vekk alt hår jeg. Glatte fine legger og brøst.Har ike hår i armhulen,hvorfor det?

fordi du er transe? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...