Gjest Gjest Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Noen som har handlet herfra og har vært fornøyde? Blir kjolene akkurat som på bildet? Den jerg har linket til, er det opprinnelig en MS kjole? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=50...cleCondition=-1
minemor Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Jeg kjøpte kjolen på Ebay og betalte kr 240,- for kjole som ble skreddersydd til meg.. Jeg var kanonfornøyd, og hva betyr merket for den ene dagen?? nei, dette er garantert ikke en "ekte " MS kjole!!
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Driter i merket, var bare for å se om jeg fant kjolen, og en ca pris å sammenligne med Mente jeg hadde sett den på MS sidene men fant den ikke igjen....
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Minemor, hva betalte du i frakt? Var inne på ebay og ser at frakten er ofte på nesten 200 pund.... Men blir jo billig da, for man betaler jo bare toll for kjolen..., ikke sant??
*Emma* Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Jeg har sett bilde av min MS kjole "som fake" - jeg vurderte å kjøpe en fake først....for jeg brydde meg heller ikke om merket...men da jeg så bilder av kopien syns jeg ikke den var noe fin lengere. De hadde selvfølgelig prøvd å gjøre den så lik som mulig - men brukt helt andre blonder etc og da likte jeg den ikke lengere. Mange av kopi kjolene er super fine. Det jeg merket med min (som var ekte) var at det var utrolig god kvalitet på den. Stoffet var feks ikke skrukkete i det hele tatt selvom jeg hadde den i kofferten på vei over til USA. Har sett kjoler som er fra QXL sydd i feks Kina som kommer til Norge som en "skrukkete ball". Stoffet på min virket også bedre og den hadde mange lag m underskjørt i som gjorde at den falt veldig pent... Hadde kopien sett sånn ut som det den ekte jeg endte opp med gjorde hadde jeg glatt tatt kopien fra Kina
Catgirl Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 (endret) Fikk min skreddersydd gjennom QXL. Jeg ble superduperfornøyd. Min er litt annerledes enn orginalmodellen, gjorde noen finjusteringer. Syns faktisk den ble fineren orginalen, hehe. Her er jeg i kjolen http://photos-a.ak.facebook.com/photos-ak-..._86520_6238.jpg IMG-tagger fjernet, se Kvinneguidens regler. vimse-mod Endret 7. august 2007 av vimse
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Vær forsiktig med den selgeren du linket til TS. Mange fornøyde med selgeren som heter noe med Jorunn... Jorunnsdrommekjoler tror jeg hun het. Hun har gode kopier i forholdt til hun du linket til som har helt elendige kopier og kjolene blir ikke i nærheten av hva som vises på bildet.
*Emma* Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Vær forsiktig med den selgeren du linket til TS. Mange fornøyde med selgeren som heter noe med Jorunn... Jorunnsdrommekjoler tror jeg hun het. Hun har gode kopier i forholdt til hun du linket til som har helt elendige kopier og kjolene blir ikke i nærheten av hva som vises på bildet. Det er sikkert hun her du mener. Torunns Drømmekjoler
Gjest Gjest_Catgirl_* Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Tror jeg kjøpte kjole hos hun også ja...
minemor Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Minemor, hva betalte du i frakt? Var inne på ebay og ser at frakten er ofte på nesten 200 pund.... Men blir jo billig da, for man betaler jo bare toll for kjolen..., ikke sant?? Husker ikke helt hva nøyaktig frakten var, men for kjolen, slør, sjal og underskjørt tilsendt hjem på døra mi ble d kr 1500,- !! Fortoller ikke varer under kr 300,- ...
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 Minemor og Catgirl, husker dere navn på selgeren? Ser at TorunnsDrømmekjoler også har den jeg er på jakt etter. Men, først må jeg i en Brudesalong og prøve en lignende kjole, er jo ikke sikkert jeg kler sånn kjole engang Bare forelska meg skikkelig i den Catgirl: Du var kjempenydelig i kjolen
Gjest Elize Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Tenker også litt på å kjøpe kjole fra QXL.no, viss ikke søskenbarnet mitt skal tegne kjolen for meg. Men det er mange kjempefine kjoler der inne og billig er det å. Så jeg er veldig usikker.
minemor Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 Selgeren heter Gianinarbridal... Jeg likte bare kjolen, prøvde aldri andre så..... Funka for meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå