*Lene* Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Hei hei.. Min mann og jeg har endelig, etter endeløse diskusjoner frem og tilbake, positivt, negativt etc etc, blitt enige om å få barn sammen. Vi er en såkalt "moderne" familie ed ditt og mitt barn. Jeg har en sønn på 13, min mann en datter på 9 Jeg blir jo nesten som førstegangsfødende å beregne jeg, etter så lang tid Jeg fylte 35 år i april, så det var nå eller aldri. Vil gjerne høre fra andre prøvere nå. Syns dette er kjempespennende, og tenker ikke på annet om dagen. Vi "snakkes" Lene
Gjest snart medlem? Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Hei! Vi er flere ja, jeg er 33 og førstegangsprøver! Har prøvd siden i mars, og har akkurat begynt å ta tempen, har hittill bare kutta ut prevansjon og ellers "levd normalt" Tenker det blir litt mer "aktiv" prøving fremover, for å si det slik... Dette blir spennende ja
*Lene* Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Var på GU i går, og da fortalte hun at jeg akkurat var ferdig med EL Så da blir det en runde M før 1. PP begynner! Men, gleder meg til denne spennende tiden altså! :glad:
foxie Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 hallo........ jeg er også prøver, snart 35, og har øvet i snart 2 år.... ting tar tid ser det ut som..... men det klaffer sikkert.Har to barn fra før jeg også, ei på 15 og en på snart 3...
*Lene* Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 Hei Masse lykke til da! Vi har også tenkt på evnt å få 2 tette, men jeg hr sagt at vi få ta en om gangen Dessuten, kan være vi ikke er så heldige at det blir noe barn. Men er da optimist!
Holly Hobbie Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Hei Lene, jeg husker deg fra "gamle dager" i bryllupsforumet!! Da het jeg Popelka. Lykke til med proevingen!
*Lene* Skrevet 9. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2007 Hei husker deg godt som popelka ja! Så hyggelig å møte igjen noen gamle travere Her. Godt gift ble vi ja.
Ephemera Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Hei, Lene! Jeg husker deg fra den trenings- og slanketråden din, selv om jeg ikke deltok noe særlig der selv Jeg er 37 år og ble mamma i februar i år (da var jeg 36). Jeg sluttet med hormonspiral og ble gravid i PP3, så det gikk fort for vår del Dette er det første barnet for både meg og min samboer. Håper dere også snart får er kjærlighetsbarn! Lykke til!
*Lene* Skrevet 13. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2007 Hei ephemera, husker deg også. Bra at det er noen kjente igjen her. Så koselig med baby da, og vi er da tross alt i vår beste alder!
Ephemera Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 vi er da tross alt i vår beste alder! Så absolutt!
*Lene* Skrevet 14. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 14. august 2007 Så hyggelig at det er mange av oss over 30!
monja Skrevet 14. august 2007 #15 Skrevet 14. august 2007 Nå kan jo jeg og skrive her da. Har jo vært 30 i noen få dager nå
*Lene* Skrevet 14. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 14. august 2007 Stiiiilig Monja! (ps: jeg savner Kverula her inne, mener å huske du hadde kontakt med henne? Eller husker jeg feil? :klø:
monja Skrevet 14. august 2007 #17 Skrevet 14. august 2007 Stiiiilig Monja! (ps: jeg savner Kverula her inne, mener å huske du hadde kontakt med henne? Eller husker jeg feil? :klø: Sender deg PM
Apple- Skrevet 17. august 2007 #19 Skrevet 17. august 2007 *sniker meg stille inn og ser at jeg er eldst av alle*
Liljen Skrevet 17. august 2007 #20 Skrevet 17. august 2007 Jeg er og 30.. Prøver på nr 1, og har prøvd siden april 2006. Vi har ingen barn fra før. Håper den sitter snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå