Gå til innhold

ID, gloMinerals eller Everydayminerals

Anbefalte innlegg

Gjest piropa
Skrevet

Kjøpte meg foundation,concealer(som jeg forøvrig har brukt kun 2-3ganger),solpudder (2 forskjellige), blush og mineral veil fra ID før jul. Kjempefornøyd med foundation og "solpudderene", gir en veldig naturlig og fin look.

Det jeg lurer på nå er å prøve ut foundation o.l i enten GloMinerals eller Everydayminerals, eller holde meg til ID, som jeg jo er fornøyd med. Dersom det da er noen vits i, om det er noen nevneverdig forskjell på disse tre produktene?

(jada, alltid på jakt etter det ultimate produktet ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke prøve begge?

Everyday minerals har et gratis prøvesett, og generelt greie priser. Når det gjelder prøvesettet er de svært generøse på mengden i "krukkene", og du betaler kun porto. Ellers har de en blog der du kan hente rabatt-koder og info om nyheter.

Ocean Mist er et annet, ikke fullt så rimelig selskap som tilbyr prøvesett. Bestilte ett tidligere, og liker concealeren svært godt...

Om du er åpen for litt andre merker.

Cheers!

Skrevet
Ocean Mist er et annet, ikke fullt så rimelig selskap som tilbyr prøvesett. Bestilte ett tidligere, og liker concealeren svært godt...

Om du er åpen for litt andre merker.

Cheers!

Link? .com-adressen var noe helt annet enn make-up..

Skrevet

Jeg har bare testet sånn kompaktpudder-foundation fra glominerals, men den var virkelig fin. Pen farge og varte hele dagen.

Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

Jeg har bare prøvd ID og Everyday Minerals, og ikke GloMinerals.

Everyday Minerals tilbyr gratis prøvepakke med 3 foundations, 1 concealer og 1 rouge (men du må betale frakt). Man kan bestille så mange man vil, bare ikke i samme bestilling, og kan derfor ta seg god tid til å finne riktige farger før man bestiller "ordentlige" produkter. Everyday Minerals er i tillegg kjempebillig og inneholder ikke bismuth (som ID har i sine produkter) som noen kan reagere på.

Jeg synes Everyday Minerals har god dekkevne (jeg bruker Matte-formulaen). Hvis du er ute etter litt mindre dekkevne kan du kanskje prøve noen av de andre formulaene. Jeg bruker den lyseste fargen i Cool-fargene, som passer perfekt.

ID-sminken er av veldig bra kvalitet, men dessverre altfor dyrt for meg. Likte dessuten ikke skinnet som bismuth-ingediensen fører til. I tillegg synes jeg fargene deres er for gultonede, og selv den lyseste fargen var for mørk for meg. Ikke likte jeg kosten heller (men har ikke prøvd Everyday Minerals-kostene ennå). Men sminken dekker bra og smelter bra inn i huden. Jeg husker at jeg hadde puttet noe alt for sterkt på huden min, og hele ansiktet var knallrødt. Etter å ha tatt på ID så jeg helt normal ut.

For meg er ID og EM omtrent like bra. Hvis du har superlys hud, ville jeg valgt EM. ID føles litt mer luksuriøst enn EM (EM sine krukker ser litt tacky ut). Men hvis du er mer opptatt av pris, er EM det billigste alternativet.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg har ikke prøvd Glo, men jeg synes EM sin foundation er bedre enn ID sin. Jeg synes ID sin luktet vondt, jeg ble veldig fort blank i ansiktet, og jeg klødde av den.

Men tror jeg skal prøve Glo også, har hørt mye bra om det merket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...