Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

E

Endret av Kosemose
Gjest StockDama
Skrevet

vil også få betalt og samtidig få navnet mitt i en bok =/

Skrevet
Eh... han fikk 1000 kroner for at en forfatter skulle få bruke navnet hans på et drapsoffer i en kriminalroman.

Si meg tror du at jeg ikke at jeg vet det.

Skrevet
Si meg tror du at jeg ikke at jeg vet det.

Du starter en tråd hvor du linker til en artikkel, men ikke fremstiller noen problemstilling; og den eneste kommentaren du gir er sterkt misvisende for hva artikkelen faktisk handler om.

Ikke bli overrasket om de som da faktisk gidder å sjekke linken retter på deg, for posten din var faktisk bare bortkasta bruk av nuller og ett-tall :)

Skrevet

"Noen" starter stadig tråder med villedende eller forvirrende overskrifter, bare for å få folk inn... til en slags overraskelse eller hva nå tanken bak skal være.

Jeg har ennå tilgode å se denne "noen" delta seriøst i en eneste debatt her inne.

Det var lettere å unngå slike tråder tidligere - verre nå som han skriver som "gjest".

Gjest kenneth
Skrevet

Nå må det vel sies at trådstarter ikke er særlig mer misvisende/vinklet enn artikkelen h*n viser til.

Den føyer seg uansett inn i rekken av tanketom svada på forumet.

Vi må nok alltid leve med folk som får et kick av å se sitt eget "verk" på nettet.

Skrevet (endret)

Det er en uting i det hele tatt å bare slenge fra seg en lenke, uten å skrive noe om hva den lenker til og innholdet. Må anta at i et forum, så skrives det som skal skrives i innlegget, og at lenker for det meste bør brukes til å gi bakgrunnsinnfo for å underbygge posterens påstander, eller belyse et tema dypere.

En annen uskikk er innlegg som starter med overskriften. Noenganger kan innlegget få nesten stikk motsatt betydning, om man bare leser teksten. Ellers synes jeg at folk er kjempegode på overskrifter her på KG i forhold til mange andre fora.

Forstår også trådstarters form for humor i startinnlegget. Men føler ikke helt at jeg får ånden over meg til å sette meg ned på gulvet å kneggle. Bedre lykke neste gang. : )

Endret av Kamikatze

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...