milla-mor Skrevet 15. august 2007 #21 Skrevet 15. august 2007 åh, beklager at jeg ikke har noen kjønnssykdommer å skryte av...
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #22 Skrevet 15. august 2007 åh, beklager at jeg ikke har noen kjønnssykdommer å skryte av... He he hvor naiv går det ann å bli. Men for all del Du sukter sikkert kjempegodt da det kun er kjønnssykdommer som lukter. Blir falu av å være jente jeg .
milla-mor Skrevet 15. august 2007 #23 Skrevet 15. august 2007 He he hvor naiv går det ann å bli. Men for all del Du sukter sikkert kjempegodt da det kun er kjønnssykdommer som lukter. Blir falu av å være jente jeg . jeg skjønner ikke engang hva du skriver, jeg. litt mange skriveleifer ute og rusler i måneskinnet... dèt jeg har fått høre av gynekologen min, er at et friskt kjønnsorgan ikke lukter. men, guri... dèt vet sikkert du mye bedre, sant? jeg kan jo med sikkerhet si at JEG ikke lukter, og hvis du gjerne vil motsi meg, så er jeg veldig nysgjerrig på hvordan du har tenkt til det.
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. august 2007 #24 Skrevet 16. august 2007 Det må være dagens! Jeg har vært borti nok kjønn (både kvinnelige og mannlige) og kan skrive under på at kjønn SMAKER og LUKTER når det ikke er helt nyvasket. Rekelukt/rekesmak - nei. Men selvsagt er det ikke helt smak og luktfritt. Må ikke være så naiv vet du. Hun mente sikket at det ikke luktet ille! Selvsagt lukter det kjønn, men de som ikke liker smaken eller lukten av kvinnekjønn får vel bare holde seg unna underlivet hennes da! Selv så elsker jeg lukten og smaken av pikk. Er faktisk best når den ikke er helt nyvasket så det lukter litt mann av han! Smaken av dråpene og sæden er også kjemepdeilig, så det er vel individuelt med hvem som liker det. Men at det lukter ille og fisk smak det skal det ikke gjøre!! Da er det noe galt!
Gjest koosejenta Skrevet 16. august 2007 #25 Skrevet 16. august 2007 jeg skjønner ikke engang hva du skriver, jeg. litt mange skriveleifer ute og rusler i måneskinnet... dèt jeg har fått høre av gynekologen min, er at et friskt kjønnsorgan ikke lukter. men, guri... dèt vet sikkert du mye bedre, sant? jeg kan jo med sikkerhet si at JEG ikke lukter, og hvis du gjerne vil motsi meg, så er jeg veldig nysgjerrig på hvordan du har tenkt til det. Er enig med deg her...selvfølgelig hvis vi styrer og svetter mye uten å vaske oss på en hel dag så blir det jo litt svette lukt,men hvis jeg dusjer så holder fitta seg ren leenge,og det er ikke noe rekelukt.... Mulig dere som har det er plaget med utflod men det er ikke jeg og trusen min er tørr og fin....Uansett så vasker man seg jo flere ganger på et døgn,derfor unngår man sur fittelukt...
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #26 Skrevet 16. august 2007 Er enig med deg her...selvfølgelig hvis vi styrer og svetter mye uten å vaske oss på en hel dag så blir det jo litt svette lukt,men hvis jeg dusjer så holder fitta seg ren leenge,og det er ikke noe rekelukt.... Mulig dere som har det er plaget med utflod men det er ikke jeg og trusen min er tørr og fin....Uansett så vasker man seg jo flere ganger på et døgn,derfor unngår man sur fittelukt... Nemmlig, dersom man vasker seg flere ganger om dagen som du skriver , unngår man denne sure lukten. Men leser det er flere blåøyde medsøstere her som påstår at det ikke lukter noe selv flere timer etter en dusj. Høydaren er jo at enkelte påståt at dersom det lukter må det være pga kjønnssykdommer. Ha ha er det mulig å være så tett
milla-mor Skrevet 16. august 2007 #27 Skrevet 16. august 2007 Nemmlig, dersom man vasker seg flere ganger om dagen som du skriver , unngår man denne sure lukten. Men leser det er flere blåøyde medsøstere her som påstår at det ikke lukter noe selv flere timer etter en dusj. Høydaren er jo at enkelte påståt at dersom det lukter må det være pga kjønnssykdommer. Ha ha er det mulig å være så tett tja... du beviser jo selv at det er fullt mulig å være tett.
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. august 2007 #28 Skrevet 16. august 2007 Nemmlig, dersom man vasker seg flere ganger om dagen som du skriver , unngår man denne sure lukten. Men leser det er flere blåøyde medsøstere her som påstår at det ikke lukter noe selv flere timer etter en dusj. Høydaren er jo at enkelte påståt at dersom det lukter må det være pga kjønnssykdommer. Ha ha er det mulig å være så tett Ja nå synes jo jeg at du er tett som sier noe slikt da..Om det er sur lukt som du kaller det, så kommer det av svette,kanskje, og ikke av fittelukt'!!!!Fittesaften forandrer ikke smak om vi blir svette! Det er det kun svettelukta som gjør!
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #29 Skrevet 16. august 2007 Svette, dusjing og vasking til den store gullmedaljen. Konklusjonen er at det lukter SKREV!!! Sånn er det bare.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #30 Skrevet 16. august 2007 Svett rumpe kan det også lukte. Spes av mannfolk.
caso Skrevet 19. august 2007 #31 Skrevet 19. august 2007 Fitte både lukter og smaker noe spesielt, vil jeg si. Ikke vondt, heller ikke godt uten videre. But i love it. Det kommer selvsagt av settingen og ikke hvis man eksluderer den rene lukt / smaksopplevelsen. Da hadde neppe noen likt oralsex.
Gummiloppa Skrevet 30. august 2007 #32 Skrevet 30. august 2007 (endret) Kjønn lukter kjønn - enkelt og greit! Men reke/fiskelukt skal det ikke lukte... Da er det noe som ikke stemmer helt, noe som forresten kan komme av at man vasker seg for ofte nedentil! Det forstyrrer bakteriefloraen der nede Endret 30. august 2007 av Tillepike
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå